loading...

آهنگ گلچین

,    ,    متن آهنگ یاسر محمودی و پویان به نام عطر بارون,    اهنگ یاسر محمودی و پویان نفرین به تو,    متن آهنگ پویان و یاسر محمودی چه حالی دا

حسین بازدید : 26 سه شنبه 13 خرداد 1399


,   
,    متن آهنگ یاسر محمودی و پویان به نام عطر بارون
,    اهنگ یاسر محمودی و پویان نفرین به تو
,    متن آهنگ پویان و یاسر محمودی چه حالی داری
,    متن آهنگ یاسر محمودی و پویان هنوز وقتی میاد بارون
,    آهنگ یاسر محمودی چی عوض شده
,    متن آهنگ های یاسر محمودی
,    متن آهنگ یاسر محمودی نفسم بودی
,    متن البوم کامل یاسر محمودی
,    اهنگ پویان چه حالی
,    یاسر محمودی شاد
,    دانلوداهنگ جدید یاسرمحمودی
,    متن آهنگ هنوز وقتی بارون میاد شهره
,    متن اهنگ من حالم خرابه تو چه حالی داری
,    متن آهنگ
,   


هنوز وقتی میاد بارون
با اینکه چتر دارم خیسم
چون از اینکه پیشم نیستی
تو بارون اشک میریزم



♫♫♫

چه روزای قشنگی بود
منو تو شونه به شونه
بدون چتر زیر بارون
دوتا عاشق دو دیوونه

دونه دونه میشست بارون
روی شال و لباس تو
هوای اینجا غرق میشد
میون عطر خاص تو

هنوز وقتی میاد بارون
با اینکه چتر دارم خیسم
چون از اینکه پیشم نیستی
تو بارون اشک میریزم



♫♫♫

حالا بارون میاد اما
جای تو پیش من چتره
تو نیستی اما جای تو
هوا غرقمون عطره

هنوز وقتی میاد بارون
با اینکه چتر دارم خیسم
چون از اینکه پیشم نیستی
تو بارون اشک میریزم







برچسب ها متن آهنگ یاسر محمودی و پویان به نام عطر بارون اهنگ یاسر محمودی و پویان نفرین به تو متن آهنگ پویان و یاسر محمودی چه حالی داری متن آهنگ یاسر محمودی و پویان هنوز وقتی میاد بارون آهنگ یاسر محمودی چی عوض شده متن آهنگ های یاسر محمودی متن آهنگ یاسر محمودی نفسم بودی متن البوم کامل یاسر محمودی اهنگ پویان چه حالی یاسر محمودی شاد دانلوداهنگ جدید یاسرمحمودی متن آهنگ هنوز وقتی بارون میاد شهره متن اهنگ من حالم خرابه تو چه حالی داری متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو