loading...

آهنگ گلچین

تو شدی آرامشم از تو دست نمیکشم پس بگو واسم میمونی ♩♬♫ آخه من فدات بشم هیشکی جز تو به چشم نمیاد خودت میدونی ♩♬♫ تو شدی آرامشم از تو دست نمیکشم پس بگو واسم میمونی ♩♬♫ آخه من فدات بشم هیشکی جز تو ب

حسین بازدید : 31 شنبه 20 اردیبهشت 1399

تو شدی آرامشم از تو دست نمیکشم
پس بگو واسم میمونی ♩♬♫
آخه من فدات بشم هیشکی جز تو به چشم
نمیاد خودت میدونی ♩♬♫
تو شدی آرامشم از تو دست نمیکشم
پس بگو واسم میمونی ♩♬♫
آخه من فدات بشم هیشکی جز تو به چشم
نمیاد خودت میدونی ♩♬♫


خنده هات یه حس ناب و فوق العادس


عشقمون برای من همیشه تازس
اومدم تو زندگیت همیشگی شم ♩♬♫
پیچیدش نکن گلم این خیلی سادس ♩♬♫
تو شدی آرامشم از تو دست نمیکشم
پس بگو واسم میمونی ♩♬♫
آخه من فدات بشم هیشکی جز تو به چشم
نمیاد خودت میدونی ♩♬♫
رسیدن به تو ته آرزوهامه ♩♬♫
خیلی وقته شده عشقت همه چیزم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو