loading...

آهنگ گلچین

متن ریمیکس علاقه علی تیرمایه Lyrics Remix Ali Tirmayeh Alaghe ترانه و شعر ریمیکس علاقه علی تیرمایه چی بگم از آرامش توی چشمات حسی که دارم بات که دل یه عالمو میبری بس که خوبی عشقم بری هرجایی بد

حسین بازدید : 61 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399

متن ریمیکس علاقه علی تیرمایه

Lyrics Remix Ali Tirmayeh Alaghe

متن ریمیکس علاقه علی تیرمایه

ترانه و شعر ریمیکس علاقه علی تیرمایه

چی بگم از آرامش توی چشمات حسی که دارم بات
که دل یه عالمو میبری بس که خوبی عشقم

بری هرجایی بدون که میام سمتت دلم شده پابندت
نمیذارم حتی یه لحظه ام دور بمونیم از هم

آخه دلبریاتم تمومی نداره مگه اون چشا میذاره
که نره واسه تو هی این دل دیوونه

هرچی که میگذره من وابسته ترم میشه
به جونم میخرم همه چیشم
تو حتی خنده هاتم آروم جونه

حس میکنم هرجا میرم تو رو کنارم دارم
نمیدونی چه حالی میشم که

بوی عطرت اینجا میاد تو رو دلم هی میخواد
دیوونه من علاقه دارم بهت

حس میکنم هرجا میرم تو رو کنارم دارم
نمیدونی چه حالی میشم که

بوی عطرت اینجا میاد تو رو دلم هی میخواد
دیوونه من علاقه دارم بهت



حس و حال اون چشات منو داده بر باد
عشق تو به این دل من بدجوری افتاد
ببین آخر عاشقی چه کاری دست من داد

چه حس خوبیه وقتی که میرسی به عشقت
وقتی وابستگیشو لو میده خودش بهت
آدم حس میکنه انگار وسطه بهشته

حس میکنم هرجا میرم تو رو کنارم دارم
نمیدونی چه حالی میشم که

بوی عطرت اینجا میاد تو رو دلم هی میخواد
دیوونه من علاقه دارم بهت

حس میکنم هرجا میرم تو رو کنارم دارم
نمیدونی چه حالی میشم که

بوی عطرت اینجا میاد تو رو دلم هی میخواد
دیوونه من علاقه دارم بهت







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو