loading...

آهنگ گلچین

Lyrics Music Hami Adham Be Yadetam ترانه و شعر آهنگ به یادتم حامی ادهم چشاتو نقاشی كردم رو قلبم سرد شدی كم كم گفتی ميرم كه برگردم يه چند ماه شد كه با عكسات سر كردم كجايی كه اين عكسا منو ديو

حسین بازدید : 27 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399


Lyrics Music Hami Adham Be Yadetam

متن آهنگ به یادتم حامی ادهم

ترانه و شعر آهنگ به یادتم حامی ادهم

چشاتو نقاشی كردم رو قلبم
سرد شدی كم كم گفتی ميرم كه برگردم
يه چند ماه شد كه با عكسات سر كردم

كجايی كه اين عكسا منو ديوونه كردن
كجا مونده كه دنبالت نگردم
يه نشونی بده پی ات بگردم

كنار من تو رو كه ميديدن همه حسوديشون ميشد
اگه الان بودی فقط دو روز ديگه تولدت ميشد

مگه ميشه كه جای خالی تو رو با هر كسی پر كرد
من هر كجا كه پا گذاشتم اين دلم تو رو تصور كرد

تو رو تصور كرد

تکست آهنگ به یادتم حامی ادهم

منه ديوونه به يادتم حس ميكنم كه كنارتم
راضی ام حتی به خوابتم آره بدجوری خرابتم

چه جوری آخه كنار بيام با نگاه های كناريام
ديوونم كرد بیقراریام ببين اين روزا تو رو ميخوام

كنار من تو رو كه ميديدن همه حسوديشون ميشد
اگه الان بودی فقط دو روز ديگه تولدت ميشد

مگه ميشه كه جای خالی تو رو با هر كسی پر كرد
من هر كجا كه پا گذاشتم اين دلم تو رو تصور كرد
تو رو تصور كرد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو