loading...

آهنگ گلچین

,    ,    متن آهنگ بذار نفس بکشم توی هوای خودم,    متن اهنگ باید نفس بکشم تو هوای خودم,    باید نفس بکشم توی هوای خودم ستین,  &nbs

حسین بازدید : 42 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399


,   
,    متن آهنگ بذار نفس بکشم توی هوای خودم
,    متن اهنگ باید نفس بکشم تو هوای خودم
,    باید نفس بکشم توی هوای خودم ستین
,    متن کلیپ باید نفس بکشم تو هوای خودم
,    باید نفس بکشم تو هوای خودم شهرزاد
,    متن آهنگ نشد امین بانی و فرناز ملکی
,    نشد نشد که بیام بازم به دیدن تو ستین
,    اهنگ باید نفس بکشم تو هوای خودم شهرزاد
,    متن اهنگ هنوز رویای تو دنبال منه هنوز زخمای تو رو بال منه
,    متن اهنگ نشد نشد که بیام باز به دیدن تو
,    باید نفس بکشم تو هوای خودم ستین
,    متن اهنگ نشد نشد از ستین
,    متن اهنگ نشد امین بانی
,    متن اهنگ

باید نفس بکشم توی هوای خودم باید که سر بزارم رو شونه های خودم
باید که گریه کنم واسه عزای خودم شبونه گل ببرم خودم برای خودم
یه شب نشد که بیام بازم به دیدن تو نشد نفس بکشم نفس کشیدن تو
روزای تار منه شبای روشن تو چقدر غریبه شدی منم منم منه تو
هنوز رویای تو دنبال منه هنوز زخمای تو رو بال منه
هنوز از خواب خوشت میپرم هر شب
ببین تقدیر بده بی خبرو ببین طوفانیه چشمای ترو
ببین تو دوری و تنهاترم هز شب
باید نفس بکشم توی هوای خودم باید که سر بزارم رو شونه های خودم
باید که گریه کنم واسه عزای خودم شبونه گل ببرم خودم برای خودم

انگار کسی فکر پریشونی من نیست کسی تو شب بارونی من نیست
دیگه وقت پشیمونی من نیست
انگار تو قلبم غم دلخواه تو مونده هنوز قلب من همراه تو مونده
هنوز پشت سرم آه تو مونده انگار
ببین تقدیر بده بی خبرو ببین طوفانیه چشمای ترو
ببین تو دوری و تنهاترم هز شب
باید نفس بکشم توی هوای خودم باید که سر بزارم رو شونه های خودم
باید که گریه کنم واسه عزای خودم شبونه گل ببرم خودم برای خودم
روزای تار منه شبای روشن تو چقدر غریبه شدی منم منم منه تو







برچسب ها متن آهنگ بذار نفس بکشم توی هوای خودم متن اهنگ باید نفس بکشم تو هوای خودم باید نفس بکشم توی هوای خودم ستین متن کلیپ باید نفس بکشم تو هوای خودم باید نفس بکشم تو هوای خودم شهرزاد متن آهنگ نشد امین بانی و فرناز ملکی نشد نشد که بیام بازم به دیدن تو ستین اهنگ باید نفس بکشم تو هوای خودم شهرزاد متن اهنگ هنوز رویای تو دنبال منه هنوز زخمای تو رو بال منه متن اهنگ نشد نشد که بیام باز به دیدن تو باید نفس بکشم تو هوای خودم ستین متن اهنگ نشد نشد از ستین متن اهنگ نشد امین بانی متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو