loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ میبینی از پنجره دختر همسایمون,    متن ریمیکس اهنگ کم بیا دنبال من,    متن آهنگ کم بیا دنبال من بندری,    متن ریمیکس اهنگ کم بی

حسین بازدید : 223 جمعه 29 فروردین 1399


,    متن آهنگ میبینی از پنجره دختر همسایمون
,    متن ریمیکس اهنگ کم بیا دنبال من
,    متن آهنگ کم بیا دنبال من بندری
,    متن ریمیکس اهنگ کم بیا دنبال من مجتبی دربیدی
,    آهنگ اصلی کم بیا دنبال من ریمیکس
,    آهنگ کم بیا دنبال من ریمیکس
,    اهنگ كم بيا دنبال من بندري
,    متن آهنگ کم بیا دنبال من محمد بختیاری
,    اهنگ کم بیا دنبال من با ارگ
,    متن آهنگ اگر میخواهی مرا به خواستگاریم بیا
,    متن آهنگ قدیمی کم بیا دنبال من نیا در خونمون
,    مجتبی دربیدی کم بیا دنبال من ریمیکس
,    اهنگ كم بيا دنبال من علي موسي زاده
,    متن آهنگ

متن آهنگ کم بیا دنبال من از مجتبی دربیدی

کم بیا دنبال من نیا در خونمون

میبینه از پنجره دختر همسایمون

میره میشینه میگه راز ما رو با همه

حالا میایی پنهون بیا میروی پنهون برو

ماه که در اومد بیا وقت خروس خون برو

mah ke daroomad biya vaghte khoroos khoon boro

اگه میخواهی نرو عشوه رو کم کن بیا

hge mikhay naro eshvaro kam kon biya

اگه میخواهی نرو عشوه رو کم کن بیا

hge mikhay naro eshvaro kam kon biya

داده کاری به دستم دل مشکل پرستم

که همش عاشق هستم همینم ناز شصتم

نازتو کمتر کن مهرتو بیشتر کن

دوست دارم اما حرفمو باور کن

حالا میایی پنهون بیا میروی پنهون برو

ماه که در اومد بیا وقت خروس خون برو

mah ke daroomad biya vaghte khoroos khoon boro

اگه میخواهی نرو عشوه رو کم کن بیا

hge mikhay naro eshvaro kam kon biya

اگه میخواهی نرو عشوه رو کم کن بیا

hge mikhay naro eshvaro kam kon biya

ترانه آهنگ کم بیا دنبال من از مجتبی دربیدی

اگه میخواهی نرو عشوه رو کم کن بیا

داده کاری به دستم دل مشکل پرستم

که همش عاشق هستم همینم ناز شصتم

نازتو کمتر کن مهرتو بیشتر کن

دوست دارم اما حرفمو باور کن

حالا میایی پنهون بیا میروی پنهون برو

ماه که در اومد بیا وقت خروس خون برو

mah ke daroomad biya vaghte khoroos khoon boro

اگه میخواهی نرو عشوه رو کم کن بیا

hge mikhay naro eshvaro kam kon biya

اگه میخواهی نرو عشوه رو کم کن بیا

hge mikhay naro eshvaro kam kon biya







برچسب ها متن آهنگ میبینی از پنجره دختر همسایمون متن ریمیکس اهنگ کم بیا دنبال من متن آهنگ کم بیا دنبال من بندری متن ریمیکس اهنگ کم بیا دنبال من مجتبی دربیدی آهنگ اصلی کم بیا دنبال من ریمیکس آهنگ کم بیا دنبال من ریمیکس اهنگ كم بيا دنبال من بندري متن آهنگ کم بیا دنبال من محمد بختیاری اهنگ کم بیا دنبال من با ارگ متن آهنگ اگر میخواهی مرا به خواستگاریم بیا متن آهنگ قدیمی کم بیا دنبال من نیا در خونمون مجتبی دربیدی کم بیا دنبال من ریمیکس اهنگ كم بيا دنبال من علي موسي زاده متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو