loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید تقدیر احسان غلام زاده بهمن ماه 1395,دانلود موزیک ویدیو تقدیر احسان غلام زاده,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تقدیر احسان غلام زاده,ljk Hik\' [ndn,آهنگ تق

حسین بازدید : 49 جمعه 29 بهمن 1395



متن آهنگ تقدیر احسان غلام زاده  www.xni3e.ir
Lyrics Music Ehsan Gholamzadeh Taghdir
متن آهنگ تقدیر احسان غلام زاده
ترانه و شعر آهنگ تقدیر احسان غلام زاده
حرفات بدجوری یادمه انگار صدات تو گوشمه بازم تنها شده دله من
تقدیر تو رو ازم جدا کرد دل بارونیه هوا سرده چه بغضی تو گلومه
دلگیرم ازت تو نادیده گرفتی احساسه منو
نمیدونم چطور دوست داشتی منو که گذاشتی و رفتی و نموندی با من
دلم میسوزه تو یادت هنوز دودش تو چشم تو میره یه روز یه آرزو تو دلم دارم برگردی یه روز
دلگیرم ازت تو نادیده گرفتی احساسه منو
نمیدونم چطور دوست داشتی منو که گذاشتی و رفتی و نموندی با من
دلم میسوزه تو یادت هنوز دودش تو چشم تو میره یه روز یه آرزو تو دلم دارم برگردی یه روز


تکست آهنگ تقدیر احسان غلام زاده
یاد چشات منو میکشونه تو خاطرات برام سخته فراموشت کنم بازم گم شده دلم تو هوات
عادتمه خیره بشم به عکسای تو هی صدا میزنم اسم تو رو کسی نمیدونه حاله منو
دلگیرم ازت تو نادیده گرفتی احساسه منو
نمیدونم چطور دوست داشتی منو که گذاشتی و رفتی و نموندی با من
دلم میسوزه تو یادت هنوز دودش تو چشم تو میره یه روز یه آرزو تو دلم دارم برگردی یه روز
دلگیرم ازت تو نادیده گرفتی احساسه منو
نمیدونم چطور دوست داشتی منو که گذاشتی و رفتی و نموندی با من
دلم میسوزه تو یادت هنوز دودش تو چشم تو میره یه روز یه آرزو تو دلم دارم برگردی یه روز
**

http://www.faratext.com/









برچسب ها دانلود آهنگ جدید تقدیر احسان غلام زاده بهمن ماه 1395 دانلود موزیک ویدیو تقدیر احسان غلام زاده کد آهنگ پیشواز ایرانسل تقدیر احسان غلام زاده ljk Hik' [ndn آهنگ تقدیر احسان غلام زاده کد موزیک تقدیر احسان غلام زاده کد پیشواز همراه اول تقدیر احسان غلام زاده دانلود ترانه تقدیر احسان غلام زاده دانلود آهنگ با لینک مستقیم تقدیر احسان غلام زاده دانلود آهنگ تقدیر احسان غلام زاده کیفیت 320 متن ترانه تقدیر احسان غلام زاده دانلود آهنگ تقدیر احسان غلام زاده متن آهنگ تقدیر احسان غلام زاده دانلود آهنگ جدید تقدیر احسان غلام زاده کد آهنگ تقدیر احسان غلام زاده تکست آهنگ تقدیر احسان غلام زاده ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو