loading...

آهنگ گلچین

,    متن اهنگ چشای من پر خواهش نگاه تو,    متن آهنگ بی هوا امین رستمی با کیفیت 320,    متن رایگان اهنگ دوست دارم بی هوا,    آکورد آهنگ بی هو

حسین بازدید : 41 جمعه 08 فروردین 1399


,    متن اهنگ چشای من پر خواهش نگاه تو
,    متن آهنگ بی هوا امین رستمی با کیفیت 320
,    متن رایگان اهنگ دوست دارم بی هوا
,    آکورد آهنگ بی هوا امین رستمی
,    متن آهنگ امین رستمی با کیفیت 320
,    متن آهنگ دلم برات پر میکشه
,    موزیک ویدیو بی هوا امین رستمی
,    ریمیکس بی هوا امین رستمی
,    متن آهنگ عشقت تو جونمه
,    متن آهنگ
,   

چشای من پر خواهشه نگاه تو یه نوازشه برای این دل دیوونه

دلم برات پر می کشه صدات واسم آرامشه نگات مثل نم بارونه

دوست دارم دلم می گیره بی تو بی هوا

هر لحظه قلب من میشکنه بی تو بی صدا

عشقت تو خونمه قلب تو قلب منه

هر جا تو هر نفس دل واسه تو می زنه

♫♫♫

کی غیر تو عزیزم همه حرفامو می دونه

اشکامو کی میفهمه غم چشمامو میخونه

عشقت کار خدا بود که تو رو به دلم داده

دنیا منو فهمیده مهرت به دلم افتاده

دوست دارم دلم می گیره بی تو بی هوا

هر لحظه قلب من میشکنه بی تو بی صدا

عشقت تو خونمه قلب تو قلب منه

هر جا تو هر نفس دل واسه تو می زنه

دوست دارم دلم می گیره بی تو بی هوا

هر لحظه قلب من میشکنه بی تو بی صدا

عشقت تو خونمه قلب تو قلب منه

هر جا تو هر نفس دل واسه تو می زنه








برچسب ها متن اهنگ چشای من پر خواهش نگاه تو متن آهنگ بی هوا امین رستمی با کیفیت 320 متن رایگان اهنگ دوست دارم بی هوا آکورد آهنگ بی هوا امین رستمی متن آهنگ امین رستمی با کیفیت 320 متن آهنگ دلم برات پر میکشه موزیک ویدیو بی هوا امین رستمی ریمیکس بی هوا امین رستمی متن آهنگ عشقت تو جونمه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو