loading...

آهنگ گلچین

,    ,    متن آهنگ های شاد علی صدیقی,    متن اهنگ علی صدیقی لیلا,    متن آهنگ علی صدیقی با عشق,    متن اهنگ علی صدیقی من همون

حسین بازدید : 34 پنجشنبه 07 فروردین 1399


,   
,    متن آهنگ های شاد علی صدیقی
,    متن اهنگ علی صدیقی لیلا
,    متن آهنگ علی صدیقی با عشق
,    متن اهنگ علی صدیقی من همونم
,    متن اهنگ علی صدیقی خاطره ها
,    متن اهنگ علی صدیقی کی میدونه
,    علی صدیقی قلب من
,    متن اهنگ علی صدیقی قلب من
,    علی صدیقی یادگاری
,    متن آهنگ
,   

دیگه مثله گذشته نمیشه هر چی بوده محو شده خاطره ها
یه منو یه تو و آینده پیشه رومون زندگیمون سلام
یه روز جدید یه حسه نو یه دل که شده به اسمه تو تویه مسیر و یه راهی یه ورایه تو و
رنگه لباست عطر تنت طرز نگاهت فرق میکنه واسه من
زندگی یعنی عشق و عشق یعنی ما دو تا میریم پا به پا چه خوبه با منی خاصی و خواستنی
رنگه لباست عطر تنت طرز نگات فرق میکنه واسه من
زندگی یعنی عشق و عشق یعنی ما دو تا میریم پا به پا

تکست آهنگ یه منو یه تو علی صدیقی

دیگه مثله گذشته نمیشه هر چی بوده محو شده خاطره ها
یه منو یه تو و آینده پیشه رومون زندگیمون سلام
یه روز جدید یه حسه نو یه دل که شده به اسمه تو تویه مسیر و یه راهی یه ورایه تو و
رنگه لباست عطر تنت طرز نگاهت فرق میکنه واسه من
زندگی یعنی عشق و عشق یعنی ما دو تا میریم پا به پا چه خوبه با منی خاصی و خواستنی
رنگه لباست عطر تنت طرز نگات فرق میکنه واسه من
زندگی یعنی عشق و عشق یعنی ما دو تا میریم پا به پا








برچسب ها متن آهنگ های شاد علی صدیقی متن اهنگ علی صدیقی لیلا متن آهنگ علی صدیقی با عشق متن اهنگ علی صدیقی من همونم متن اهنگ علی صدیقی خاطره ها متن اهنگ علی صدیقی کی میدونه علی صدیقی قلب من متن اهنگ علی صدیقی قلب من علی صدیقی یادگاری متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو