loading...

آهنگ گلچین

رفتم که وابسته نشی دل نبندی به این عشق ♬♫♪♭از تکرارم خسته نشی تا آخر عمر تنها باشم با این دردام !…رفتم اما قلبم نذاشت بی تو آروم نمیشه ♬♫♪♭جز تو هیشکی دوستم نداشت باید تو رو باز حس میکردم تویه رویام!…

حسین بازدید : 37 چهارشنبه 06 فروردین 1399

رفتم که وابسته نشی دل نبندی به این عشق ♬♫♪♭
از تکرارم خسته نشی تا آخر عمر تنها باشم با این دردام !…
رفتم اما قلبم نذاشت بی تو آروم نمیشه ♬♫♪♭
جز تو هیشکی دوستم نداشت باید تو رو باز حس میکردم تویه رویام!…
من خسته از این همه درد که فکرشم عذابه ♬♫♪♭
حس میکنم که انگار حاله توام خرابه دلتنگه منی!…


برای برگشتنو عشق نگو گذشته از ما هر ♬♫♪♭


کی میتونه اما تو غیر ممکنه ازم دل بکنی!…
بعد ار تو احساسی نموند بارونم بارونه قدیم ♬♫♪♭
شاید بازم معجزه شد حس کن بازم پیشه!…

همیم باور کن بودنه تو , تو یعنی من من یعنی تو ♬♫♪♭
من خسته از این همه درد که فکرشم عذابه!…
حس میکنم که انگار حاله توام خرابه دلتنگه منی ♬♫♪♭







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو