loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ شب که میشه یونا───┤ ♩♬♫♪♭ ├───دیگه خسته ام از دست خودم…!به جون خودت خسته شدم…مگه چی داری توی دیوونه که اینجوری هنوزم وصلِ توام؟!شب که میشه این دل من پر میزنه واسه دلت!انقده دوری نمیشه سر بزنم

حسین بازدید : 53 شنبه 02 فروردین 1399

متن آهنگ شب که میشه یونا

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دیگه خسته ام از دست خودم…!
به جون خودت خسته شدم…
مگه چی داری توی دیوونه که اینجوری هنوزم وصلِ توام؟!
شب که میشه این دل من پر میزنه واسه دلت!
انقده دوری نمیشه سر بزنم حتی بهت…
فکر نکن یادم میره؛ سرم به سنگ میخوره!

عشق تو دیوونه ترم میکنه!
این دلم خیلی از دستت دلخوره…
فکر نکن بعد تو صد تا مثل تو رو چیدم!
به هیچکی غیر خودت رو نمیدم…


کجا میری؟ تازه از راه رسیدم!
تو فقط بهم بگو؛ آخه کی مثل من هواتو داره؟
نخوابی شبو؛ نمیخوابه تا بسته شن چشای نازت…
من که واست میرفت راحت جونم! قیدمو زدی چه راحت اونم!
پشت تو که دیدی باز من بودم؛ دنبالت دویدم جا نمونم
فکر نکن یادم میره؛ سرم به سنگ میخوره!
عشق تو دیوونه ترم میکنه!
این دلم خیلی از دستت دلخوره…
فکر نکن بعد تو صد تا مثل تو رو چیدم!
به هیچکی غیر خودت رو نمیدم…
کجا میری؟ تازه از راه رسیدم!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───







برچسب ها متن آهنگ شب که میشه یونا کد آهنگ پیشواز شب که میشه یونا کد پیشواز ایرانسل شب که میشه یونا دانلود آهنگ جدید شب که میشه یونا با لینک مستقیم دانلود آهنگ mp3 شب که میشه یونا دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ جدید شب که میشه یونا دانلود آهنگ زیبای شب که میشه یونا دانلود آهنگ شب که میشه یونا دانلود آهنگ بیکلام شب که میشه یونا تکست آهنگ شب که میشه یونا متن آهنگ کد پیشواز آهنگ شب که میشه یونا کد پیشواز همراه اول شب که میشه یونا دانلود اهنگ قدیمی شب که میشه یونا دانلود آهنگ Download music دانلود آهنگ جدید شب که میشه یونا دانلود ریمیکس شب که میشه یونا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو