loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ کار خداست از علی ابراهیمی,    اهنگ علی ابراهیمی شو مهتاب,    دانلود اهنگ کار خداست رفته ازم هوش و حواس,  &nb

حسین بازدید : 39 جمعه 01 فروردین 1399


,   
,    دانلود اهنگ کار خداست از علی ابراهیمی
,    اهنگ علی ابراهیمی شو مهتاب
,    دانلود اهنگ کار خداست رفته ازم هوش و حواس
,    آهنگ کار خداست رفته ازم هوش و هواس
,    دانلود آهنگ علی ابراهیمی ای جان
,    دانلود اهنگ علی ابراهیمی عاشقتم
,    دانلود اهنگ این چه وضعشه از علی ابراهیمی
,    دانلود اهنگ محشر علی ابراهیمی
,    اهنگ علی ابراهیمی حیف شد
,    دانلود آهنگ
,   

 

تو رو مث یه ستاره توو شبام
مث یه نفس دوباره میخوام
مث کسی که دلش و جا گذاشت
دارم دنبال تو هنوزم میام

توو دلم جای کسی غیر تو نیست
تو برای من مث یه نفسی
به یه دنیا نمی دمت عزیزم
تو هنوزم واسه من همه کسی

واسم زندگی شدی این و بدون
بیا دلت و به دلم برسون
اگه تو هم این حس و داری بیا
واسه همیشه کنار من بمون

راز این عشق و تو فقط میدونی
به تو دل بستم یه شب بارونی
به تو دل بستم تویی که همیشه
همه حرفام و از چشام میخونی


هنوز عطر تو مونده رو لباسم
هرجا میرم پرته به تو حواسم
نمیشه فراموشت کنم راحت
بدون احساسم عشقه نه یه عادت

بدون اونی که دلش و به تو داد
تا اخر دنیا دنبالت میاد
هنوز عشق حس بین ما دوتاس
بدون عشق همیشه کار خداس

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود اهنگ کار خداست از علی ابراهیمی اهنگ علی ابراهیمی شو مهتاب دانلود اهنگ کار خداست رفته ازم هوش و حواس آهنگ کار خداست رفته ازم هوش و هواس دانلود آهنگ علی ابراهیمی ای جان دانلود اهنگ علی ابراهیمی عاشقتم دانلود اهنگ این چه وضعشه از علی ابراهیمی دانلود اهنگ محشر علی ابراهیمی اهنگ علی ابراهیمی حیف شد دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو