loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ امین رستمی دلم گرفته,    آهنگ دلم گرفته هوای تورو داره,    دانلود آهنگ دلم گرفته امین رستمی با لینک مستقیم,    دانلود آهنگ دلم

حسین بازدید : 33 جمعه 23 اسفند 1398


,    متن آهنگ امین رستمی دلم گرفته
,    آهنگ دلم گرفته هوای تورو داره
,    دانلود آهنگ دلم گرفته امین رستمی با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ دلم گرفته دوباره هوای تورو داره از بنیامین
,    آهنگ دلم گرفته دوباره هوای گریه داره
,    آهنگ دلم گرفته عشقم
,    اهنگ دلم گرفته دوباره هوای تورو داره چشمای خیسم دوباره هوای تو رو داره
,    آهنگ دلم گرفته دوباره هوای تورو داره چشمای
,    دانلود اهنگ دلم گرفته ای خدا
,    متن اهنگ
,   

برای دریافت روی مشاهده لینک دانلود کلیک کنید.

متن آهنگ دلم گرفته آقای امیر رستمی

پای پنجره نشستم ،کوچه خاکستریه باز
زیر بارون ، من چه دلتنگتم امروز

انگار از همون روزاست
حال وهوام رنگ توئه
کوچه دلتنگ توئه

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم
جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم
این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره

هوای شهرتو و بوی گلاب
پیچیده توی اتاقم مث خواب
داره بد جوری غریبی می کنه
آخه جز تو دردمو کی می دونه

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم
جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم
این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره
این راه دورم، خبر از دل من که نداره









برچسب ها متن آهنگ امین رستمی دلم گرفته آهنگ دلم گرفته هوای تورو داره دانلود آهنگ دلم گرفته امین رستمی با لینک مستقیم دانلود آهنگ دلم گرفته دوباره هوای تورو داره از بنیامین آهنگ دلم گرفته دوباره هوای گریه داره آهنگ دلم گرفته عشقم اهنگ دلم گرفته دوباره هوای تورو داره چشمای خیسم دوباره هوای تو رو داره آهنگ دلم گرفته دوباره هوای تورو داره چشمای دانلود اهنگ دلم گرفته ای خدا متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو