loading...

آهنگ گلچین

,    ,    متن آهنگ این درد غربت منو گرفته,    متن اهنگ افغانی این درد غربت مرا گرفته,    متن اهنگ افغانی ای درد غربت مرا گرفته,  &

حسین بازدید : 549 جمعه 09 اسفند 1398


,   
,    متن آهنگ این درد غربت منو گرفته
,    متن اهنگ افغانی این درد غربت مرا گرفته
,    متن اهنگ افغانی ای درد غربت مرا گرفته
,    اهنگ افغانی غربت
,    متن اهنگ افغانی غربت
,    متن آهنگ دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم از فتانه
,    متن آهنگ دلم گرفته مهستی
,    متن آهنگ دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم جدید
,    متن اهنگ غربت نسیم و مسعود
,    متن آهنگ
,   

 

 

دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم
دلم گرفته نمیخوام اینجا بمونم
امشب دل من ای خدا طاقت نداره
تا کی خدایا اشک غم باید بباره …

بذارین برم من
بزارین برم من

بخت من امروز بیدار نمیشه
گل به گلستان بی خار نمیشه
شهر من آخر منو رها کرد
بازم غم من منو صدا کرد
این درد غربت منو گرفته
هر چی که داشتم از من گرفته
میخوام برم من اما نمیشه
غم جدایی تموم نمیشه

بزارین برم من







برچسب ها متن آهنگ این درد غربت منو گرفته متن اهنگ افغانی این درد غربت مرا گرفته متن اهنگ افغانی ای درد غربت مرا گرفته اهنگ افغانی غربت متن اهنگ افغانی غربت متن آهنگ دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم از فتانه متن آهنگ دلم گرفته مهستی متن آهنگ دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم جدید متن اهنگ غربت نسیم و مسعود متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو