loading...

آهنگ گلچین

  دانلود آهنگ خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ اختصاصی : خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم نمیدونم چجوری تورو نشناخته بودم اینی که هستی

حسین بازدید : 57 دوشنبه 05 اسفند 1398

 

دانلود آهنگ خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ اختصاصی :

خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم

نمیدونم چجوری تورو نشناخته بودم

اینی که هستی با اونی که بودی فرق داره

 

 

کاش عکسای قدیمیتو دور ننداخته بودم

منو بردی ته دنیا ولم کردی دوباره

منی که به دنیا به خاطرت باخته بودم

کاری کردی که من با دشمنمم نکردم

گفتی میرم که دیگه هیچ موقع برنگردم

 این دفعم تو راست گفتی من باور نکردم

من باور نکردم تو راست میگفتی

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:1.00مگابايت

 

 

 

 

 

 

 







برچسب ها خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم دانلود آهنگ خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم آهنگ خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم دانلود خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم آهنگ نمیدونم چجوری تورو نشناخته بودم آهنگ اینی که هستی با اونی که بودی فرق داره دانلود آهنگ اینی که هستی با اونی که بودی فرق داره آهنگ کاش عکسای قدیمیتو دور ننداخته بودم دانلود آهنگ کاش عکسای قدیمیتو دور ننداخته بودم دانلود آهنگ منو بردی ته دنیا ولم کردی دوباره آهنگ منو بردی ته دنیا ولم کردی دوباره دانلود آهنگ کاری کردی که من با دشمنمم نکردم آهنگ کاری کردی که من با دشمنمم نکردم دانلود آهنگ گفتی میرم که دیگه هیچ موقع برنگردم این دفعم تو راست گفتی من باور نکردم آهنگ این دفعم تو راست گفتی من باور نکردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو