loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ ای شاه شاهان سلطان خوبان من چشم به راتم دروازه قرآن خواننده محمد حسین شفیعی برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: گلم امشب چون ماه آسمون یار ستاره گرد یار چشمک زنونه ب

حسین بازدید : 155 دوشنبه 05 اسفند 1398

دانلود آهنگ ای شاه شاهان سلطان خوبان من چشم به راتم دروازه قرآن

خواننده محمد حسین شفیعی

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

گلم امشب چون ماه آسمون یار
ستاره گرد یار چشمک زنونه
بپاشید گل به صحرا و در و دشت یار

X دانلود آهنگ ای شاه شاهان سلطان خوبان من چشم به راتم دروازه قرآن X دانلود آهنگ ای شاه شاهان سلطان خوبان X من چشم به راتم دروازه قرآن X دانلود آهنگ من چشم به راتم دروازه قرآن X ای شاه شاهان سلطان خوبان من چشم به راتم دروازه قرآن X آهنگ ای شاه شاهان سلطان خوبان من چشم به راتم دروازه قرآن X موزیک ای شاه شاهان سلطان خوبان من چشم به راتم دروازه قرآن X دانلود آهنگ امام زمانی از محمد حسین شفیعی X دلم می خواد که آقامو ببینم X دانلود آهنگ دلم می خواد که آقامو ببینم X سرمست و مجنون شاد و غزل خونه X دانلود آهنگ سرمست و مجنون شاد و غزل خونه X موزیک سرمست و مجنون شاد و غزل خونه X دورش بگردم خوشحال و خندون X دانلود آهنگ دورش بگردم خوشحال و خندون X موزیک دورش بگردم خوشحال و خندون X بیا یابن الحسن دورت بگردم X دانلود آهنگ بیا یابن الحسن دورت بگردم X بیا که از مهر رویت غرق دردم X دانلود آهنگ بیا که از مهر رویت غرق دردم

 

که میلاد آقام صاحب زمونه
جونم فدایش ، ناز نگاهش

 

 


چمام کنم فرش در زیر پایش

آقام آقام مهدی
آقام آقام مهدی 
دلبر جونم مهدی 
آقام آقام مهدی

دانلود آهنگ گلم امشب چو ماه آسمونه از محمدحسین شفیعی 

دلم می خواد که آقامو ببینم
به زیر سایه ی مهرش بشینم
دلم می خواد که از باغ لب یار
خدا قسمت کنه مو گل بچینم

اهنگ شاد امام زمان

سرمست و مجنون
شاد و غزل خونه
دورش بگردم
خوشحال و خندون

آقام آقام مهدی 
دلبر جونم مهدی 
آقام آقام مهدی
آقام آقام مهدی

دانلود مولودی امام زمان محمد حسین شفیعی

بیا یابن الحسن دورت بگردم
بیا که از مهر رویت غرق دردم
بیو امشو عزیزم شهر شیراز
بیو تا دست خالی برنگردم
ای شاه شاهان ، سلطان خوبان
من چشم به راحتم دروازه قران

آقام آقام مهدی 
دلبر جونم مهدی 
آقام آقام مهدی
آقام آقام مهدی

عزیزم ای گل خوش بوی باغم یارم
بیو امشو تو در شیراز سراغم
بیو عیدی بگیرم از نگاهت
که من همسایه ی شاه چراغم
فرش تو کردم گلدونه دونه
از شاه چراغ تا خود آستونه

آقام آقام مهدی  
دلبر جونم مهدی 
آقام آقام مهدی
آقام آقام مهدی

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:5.06مگابايت

 







برچسب ها دانلود آهنگ ای شاه شاهان سلطان خوبان من چشم به راتم دروازه قرآن دانلود آهنگ ای شاه شاهان سلطان خوبان من چشم به راتم دروازه قرآن دانلود آهنگ من چشم به راتم دروازه قرآن ای شاه شاهان سلطان خوبان من چشم به راتم دروازه قرآن آهنگ ای شاه شاهان سلطان خوبان من چشم به راتم دروازه قرآن موزیک ای شاه شاهان سلطان خوبان من چشم به راتم دروازه قرآن دانلود آهنگ امام زمانی از محمد حسین شفیعی دلم می خواد که آقامو ببینم دانلود آهنگ دلم می خواد که آقامو ببینم سرمست و مجنون شاد و غزل خونه دانلود آهنگ سرمست و مجنون شاد و غزل خونه موزیک سرمست و مجنون شاد و غزل خونه دورش بگردم خوشحال و خندون دانلود آهنگ دورش بگردم خوشحال و خندون موزیک دورش بگردم خوشحال و خندون بیا یابن الحسن دورت بگردم دانلود آهنگ بیا یابن الحسن دورت بگردم بیا که از مهر رویت غرق دردم دانلود آهنگ بیا که از مهر رویت غرق دردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو