loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ قسم نخور به جونم که بی قسم میدونم علی رزاقی موزیک زیبای علی رزاقی قسم نخور به جونم به همراه متن برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: قسم نخور به جونم که بی قسم میدونم

حسین بازدید : 91 یکشنبه 04 اسفند 1398

دانلود آهنگ قسم نخور به جونم که بی قسم میدونم علی رزاقی

موزیک زیبای علی رزاقی قسم نخور به جونم به همراه متن

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

قسم نخور به جونم که بی قسم میدونم

نور ستاره ی تو رفته از آسمونم

چشام اشکی نداره به پایه تو بباره

 

یه قلب پاره پاره قسم خوردن نداره

نگینی بودی بر انگشتر من

امیدی در دل عاشقتر من

دانلود آهنگ علی رزاقی قسم نخور به جونم

تو که آتش زدی بر هستی من

به باد دادی چرا خاکستر من

تو که با قلب عاشق میپریدی

شکستی پس چرا بالو پر من

چرا میخوای قسم هایی دروغی

بشه یک باره دیگه باور من

 

 

 







برچسب ها قسم نخور به جونم که بی قسم میدونم دانلود آهنگ قسم نخور به جونم که بی قسم میدونم آهنگ قسم نخور به جونم که بی قسم میدونم علی رزاقی دانلود آهنگ قسم نخور به جونم که بی قسم میدونم علی رزاقی علی رزاقی قسم نخور به جونم آهنگ علی رزاقی قسم نخور به جونم دانلود آهنگ علی رزاقی قسم نخور به جونم دانلود آهنگ غمگین علی رزاقی نور ستاره ی تو رفته از آسمونم علی رزاقی نگینی بودی بر انگشتر من علی رزاقی چشام اشکی نداره به پایه تو بباره علی رزاقی آهنگ چشام اشکی نداره به پایه تو بباره علی رزاقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو