loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ دوباره پا میشم ادامه میدم,    دوباره پا میشم ادامه میدم با تمام وجودم میجنگم,    دانلود آهنگ زوتوپیا دوبله فارسی,    دانلود

حسین بازدید : 5005 پنجشنبه 01 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ دوباره پا میشم ادامه میدم
,    دوباره پا میشم ادامه میدم با تمام وجودم میجنگم
,    دانلود آهنگ زوتوپیا دوبله فارسی
,    دانلود آهنگ با من بمون زوتوپیا
,    دانلود آهنگ زوتوپیا فارسی گلوری
,    دانلود آهنگ زوتوپیا زبان انگلیسی
,    دانلود آهنگ زوتوپیا زبان فارسی
,    آهنگ زوتوپیا دوبله گلوری mp3
,    آهنگ زوتوپیا فارسی mp3
,    دانلود اهنگ
,   

 

بازم اینبار من بازنده ام اما از نو شروع میکنم
باز دوباره
منم نمیخوام مثل کسی باشم که با اولین اشتباه
کم میاره
پرنده ها هم واسه یاد گرفتن پرواز بارها زمین میخورن
ولی بلند میشن باز
من نمیبازم ادامه میدم بازم چون تنها فکری که دارم
هدفه
همه راهارو میرم تا حقمو بگیرم از نو شروع میکنم باز
هر دفعه
من نمیبازم ادامه میدم بازم چون تنها فکری که دارم
هدفه
همه راهارو میرم تا حقمو بگیرم از نو شروع میکنم باز
هر دفعه

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ دوباره پا میشم ادامه میدم دوباره پا میشم ادامه میدم با تمام وجودم میجنگم دانلود آهنگ زوتوپیا دوبله فارسی دانلود آهنگ با من بمون زوتوپیا دانلود آهنگ زوتوپیا فارسی گلوری دانلود آهنگ زوتوپیا زبان انگلیسی دانلود آهنگ زوتوپیا زبان فارسی آهنگ زوتوپیا دوبله گلوری mp3 آهنگ زوتوپیا فارسی mp3 دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو