loading...

آهنگ گلچین

  خدا به من دادت بشی همیشه سایه سرم بدون تو بهشت چیه من حاضرم بهشت نرم نگاه به تو برای من عبادته خودم فدای صورت قشنگ و ماه تو بشم نمیدونی بدون تو چه سخته حتی فکرشم به من نگاه کن این نگاه بچته یه

حسین بازدید : 21 دوشنبه 28 بهمن 1398

 

خدا به من دادت بشی همیشه سایه سرم
بدون تو بهشت چیه من حاضرم بهشت نرم نگاه به تو برای من عبادته
خودم فدای صورت قشنگ و ماه تو بشم
نمیدونی بدون تو چه سخته حتی فکرشم به من نگاه کن این نگاه بچته
یه روز دلم واسه همین روزا یه ریزه میشه من میمونی پیش من که فرصتم کمه
فدای خط اخم تو کی میگی دیگه پیر شدی تو بی نظیر شدی این حرف قلبمه

 

دانلود آهنگ زیبای علیرضا طلیسچی با نام مادر ,کد پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی با نام مادر ,دانلود آهنگ بیکلام علیرضا طلیسچی با نام مادر,دانلود آهنگ محلی,متن آهنگ علیرضا طلیسچی با نام مادر ,تکست آهنگ علیرضا طلیسچی با نام مادر ,دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام مادر ,دانلود اهنگ قدیمی علیرضا طلیسچی با نام مادر,دانلود آهنگ,Download music,متن آهنگ,کد پیشواز آهنگ علیرضا طلیسچی با نام مادر ,دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام مادر با لینک مستقیم, علیرضا طلیسچی با نام مادر ,دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی با نام مادر ,دانلود ریمیکس علیرضا طلیسچی با نام مادر ,دانلود آهنگ mp3 علیرضا طلیسچی با نام مادر ,دانلود آهنگ جدید,کد پیشواز همراه اول علیرضا طلیسچی با نام مادر ,کد آهنگ پیشواز علیرضا طلیسچی با نام مادر ,

 

تو قلب من خدایی کن نیاد یه روز جدایی چون بدون عشق تو نمیشه بود
همش واسه توئه که من بد عادتت شده دلم یه سایه رو سرم همیشه بود
یه روز دلم واسه همین روزا یه ریزه میشه من میمونی پیش من که فرصتم کمه
فدای خط اخم تو کی میگی دیگه پیر شدی تو بی نظیر شدی این حرف قلبمه

 







برچسب ها دانلود آهنگ زیبای علیرضا طلیسچی با نام مادر کد پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی با نام مادر دانلود آهنگ بیکلام علیرضا طلیسچی با نام مادر دانلود آهنگ محلی متن آهنگ علیرضا طلیسچی با نام مادر تکست آهنگ علیرضا طلیسچی با نام مادر دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام مادر دانلود اهنگ قدیمی علیرضا طلیسچی با نام مادر دانلود آهنگ Download music متن آهنگ کد پیشواز آهنگ علیرضا طلیسچی با نام مادر دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام مادر با لینک مستقیم علیرضا طلیسچی با نام مادر دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی با نام مادر دانلود ریمیکس علیرضا طلیسچی با نام مادر دانلود آهنگ mp3 علیرضا طلیسچی با نام مادر دانلود آهنگ جدید کد پیشواز همراه اول علیرضا طلیسچی با نام مادر کد آهنگ پیشواز علیرضا طلیسچی با نام مادر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو