loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ mp3 میخوام فراموشت کنم از بهنام علمشاهی,    دانلود آهنگ mp3 بهنام علمشاهی دیدم نمیشه,    آهنگ mp3 میخوام فراموشت کنم بهنام صفوی, &nbs

حسین بازدید : 21 جمعه 18 بهمن 1398


,    دانلود اهنگ mp3 میخوام فراموشت کنم از بهنام علمشاهی
,    دانلود آهنگ mp3 بهنام علمشاهی دیدم نمیشه
,    آهنگ mp3 میخوام فراموشت کنم بهنام صفوی
,    خواستم فراموشت کنم دیدم نمیتونم
,    هر چقدر خواستم فراموشت کنم دیدم نمیشه
,    دانلود آهنگ

 

 

می خوام فراموشت کنم چشماتو از یاد ببرم
می خوام که از یادم بره رفتی چی اومد به سرم
دیدم نمیشه
هرچی که خواستم بعد تو با خاطراتت سر کنم
یا با همین خاطره ها رفتنتو باور کنم
دیدم نمیشه
دیدم نمیشه هر کسی جاتو تو قلبم بگیره
این همه خاطرات تو یه روز تو قلبم بمیره
دیدم نمیشه
دیدم نمیشه
دیدم نمیشه هر کسی جاتو تو قلبم بگیره
این همه خاطرات تو یه روز تو قلبم بمیره
دیدم نمیشه
دیدم نمیشه
واسه به دست آوردنت چه نقشه ها کشیدم
بعد یه عمر دربدری دیدی به تو رسیدم
هرچی که خواستم نشکنم با بی خیالیت سر کنم
داغ دل شکستمو با دلخوشیت کمتر کنم
دیدم نمیشه هر کسی جاتو تو قلبم بگیره
این همه خاطرات تو یه روز تو قلبم بمیره

پخش آنلاین موزیک







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 میخوام فراموشت کنم از بهنام علمشاهی دانلود آهنگ mp3 بهنام علمشاهی دیدم نمیشه آهنگ mp3 میخوام فراموشت کنم بهنام صفوی خواستم فراموشت کنم دیدم نمیتونم هر چقدر خواستم فراموشت کنم دیدم نمیشه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو