loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه قدر دنیارو بدون,    اهنگ mp3 محسن یگانه قدر دنیارو بدون لحظه هاشو حروم نکن,    دانلود آهنگ mp3 قدر دنیا رو بدون لحظه هاش رو

حسین بازدید : 132 پنجشنبه 10 بهمن 1398



,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه قدر دنیارو بدون
,    اهنگ mp3 محسن یگانه قدر دنیارو بدون لحظه هاشو حروم نکن
,    دانلود آهنگ mp3 قدر دنیا رو بدون لحظه هاش رو حروم نکن
,    اهنگ mp3 قدر دنیا رو بدون لحضه هاشو حروم نکن
,    قدر دنیا رو بدون یگانه
,    دانلود آهنگ mp3 پای من جوونیتو هدر نکن از سینا پارسیان
,    دانلود اهنگ mp3 قدر دنیا رو بدون لحظه هاشو خراب نکن
,    پای من جوونیتو هدر نکن محسن یگانه متن
,    کد پیشواز پای من جوونیتو هدر نکن
,    Download Music mohsen yeganeh
,   

 

 

 

پای من جوونیتو هدر نکن دلبر ناز
باخت من کافیه تو دیگه به پای من نباز
توی قلب مهربونت واسه من خونه نساز
منه بازنده رو خوب ببین برو تنهام بذار
من یه پاییزی ام و ولی تو چی گل بهار
دل به چی بستی عزیزم به منه بی کس و کار
دل به چی بستی عزیزم به منه بی کس و کار

قدر دنیا رو بدون لحظه هاش رو حروم نکن
برو و دو روز دنیا رو با من تموم نکن
من رو باز با اشک های قشنگت رو به روم نکن
من رو باز با اشک های قشنگت رو به روم نکن
آخه من خودم ته راه رو دیدم سیاهی
آخر این همه عشق و عاشقی تباهی
انگاری تو تنگ این دنیا جای یک ماهی
انگاری تو تنگ این دنیا جای یک ماهی

پای من جوونیتو هدر نکن دلبر ناز
باخت من کافیه تو دیگه به پای من نباز
توی قلب مهربونت واسه من خونه نساز
منه بازنده رو خوب ببین برو تنهام بذار
من یه پاییزی ام و ولی تو چی گل بهار
دل به چی بستی عزیزم به منه بی کس و کار

قدر دنیا رو بدون لحظه هاش رو حروم نکن
برو و دو روز دنیا رو با من تموم نکن
من رو باز با اشک های قشنگت رو به روم نکن
آخه من خودم ته راه رو دیدم سیاهی
آخر این همه عشق و عاشقی تباهی
انگاری تو تنگ این دنیا جای یک ماهی

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه قدر دنیارو بدون اهنگ mp3 محسن یگانه قدر دنیارو بدون لحظه هاشو حروم نکن دانلود آهنگ mp3 قدر دنیا رو بدون لحظه هاش رو حروم نکن اهنگ mp3 قدر دنیا رو بدون لحضه هاشو حروم نکن قدر دنیا رو بدون یگانه دانلود آهنگ mp3 پای من جوونیتو هدر نکن از سینا پارسیان دانلود اهنگ mp3 قدر دنیا رو بدون لحظه هاشو خراب نکن پای من جوونیتو هدر نکن محسن یگانه متن کد پیشواز پای من جوونیتو هدر نکن Download Music mohsen yeganeh
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو