loading...

آهنگ گلچین

,    ,    متن اهنگ با عشقت دنیارو میگردم,    متن اهنگ هلیا سهیمی بنام شروع دوباره,    متن آهنگ های هلیا سهیمی,    متن آهنگ هل

حسین بازدید : 57 شنبه 05 بهمن 1398


,   
,    متن اهنگ با عشقت دنیارو میگردم
,    متن اهنگ هلیا سهیمی بنام شروع دوباره
,    متن آهنگ های هلیا سهیمی
,    متن آهنگ هلیا سهیمی قبول کن
,    متن اهنگ جدید هلیا سهیمی شروع دوباره
,    آهنگ جدید هلیا سهیمی شروع دوباره
,    آهنگ شروع دوباره از هلیا سهیمی
,    متن آهنگ هلیا سهیمی شروع دوباره
,    متن آهنگ
,   

تو منو دوست داری خوبم میخوام این حسی که داری بهم همیشه بمونه واسه همیشه اینو میخوام
واسه بچه بازی زوده نمیخوام الکی بیخودی دعواهامون شروع شه من با تو ارامش میخوام
مگه تقصیر مائه که هروقت دلمون تنگ میشه سخت میشیم با یه اخم میگی برو توی اتاقت
روز های خوبمون تو راهه همه چی حل شدست تو میگی دوست دارم ساده وقتی که تو تو بغلمی با عشق
با عشقت دنیا رو میگردم مثل دیوونه ها قلبم میزنه واسه تو وقتی که پیشتم من

==» تکست اهنگ باعشقت از سایت بهترانه «==

من کنارت راحتم هیچوقت هیچ جا نمیرم بدون تو ساعتم کوک نمیشه قلبم ازت دور نمیشه
اینجا که نباشی دلم شور میزنه که خوب نمیشه
میپوشیم ست میکنیم رنگ لباسا رنگ هم سر به سر من میزاری نه نمیزاری خسته شم ازت
هر کاری میکنی از پیشت نرم
میدونیم هیچی نیس اما چک میکنیم خط به خط این کی بود اون کی بود اتو نمیدیم دست هم
خیالمون راحته دیگه شدیم مال هم
با عشقت دنیا رو میگردم مثل دیوونه ها قلبم میزنه واسه تو وقتی که پیشتم من

هلیا سهیمی با عشقت







برچسب ها متن اهنگ با عشقت دنیارو میگردم متن اهنگ هلیا سهیمی بنام شروع دوباره متن آهنگ های هلیا سهیمی متن آهنگ هلیا سهیمی قبول کن متن اهنگ جدید هلیا سهیمی شروع دوباره آهنگ جدید هلیا سهیمی شروع دوباره آهنگ شروع دوباره از هلیا سهیمی متن آهنگ هلیا سهیمی شروع دوباره متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو