loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ mp3 واسه کی هی خودتو میگیری,    دانلود آهنگ mp3 رد دادی ریمیکس,    دانلود اهنگ mp3 من دوست دارم تورو تورو,  

حسین بازدید : 34 جمعه 04 بهمن 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 واسه کی هی خودتو میگیری
,    دانلود آهنگ mp3 رد دادی ریمیکس
,    دانلود اهنگ mp3 من دوست دارم تورو تورو
,    دانلود آهنگ mp3 من دوست داشتم تورو ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3 رد دادی دیگه
,    دانلود آهنگ mp3 رد دادی عماد طالب زاده ریمیکس
,    دانلود اهنگ mp3 تب داری داری هذیون میگی ریمیکس
,    دانلود ریمیکس اهنگ mp3 رد دادی طالب زاده
,    آهنگ mp3 رد دادی دیگه از چشم منم افتادی ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3
,   

 

 

 

حق داری داری هذیون میگی باز تب داری

به همه غیر خودت شک داری میگی از رابطه مون بیزاری

رد دادی دیگه از چشم منم افتادی

برو هر جا که میخوای آزادی تو یه آدم پر از ایرادی

من دوست داشتم تو رو، برو هر جا که دوست داری

احساست به من چیه کیه اون که دوسش داری

رد دادی دیگه منو داری جای کی میزاری

من دوست داشتم تو رو، برو هر جا که دوست داری

احساست به من چیه کیه اون که دوسش داری

رد دادی دیگه منو داری جای کی میزاری

درگیری واسه کی خودتو هی میگیری

تو که میگفتی برام میمیری

اینجوری باشه که از دست میری

رد دادی دیگه از چشم منم افتادی

برو هر جا که میخوای آزادی تو یه آدم پر از ایرادی

من دوست داشتم تو رو، برو هر جا که دوست داری

احساست به من چیه کیه اون که دوسش داری

رد دادی دیگه منو داری جای کی میزاری

من دوست داشتم تو رو، برو هر جا که دوست داری

احساست به من چیه کیه اون که دوسش داری

رد دادی دیگه منو داری جای کی میزاری

 

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 واسه کی هی خودتو میگیری دانلود آهنگ mp3 رد دادی ریمیکس دانلود اهنگ mp3 من دوست دارم تورو تورو دانلود آهنگ mp3 من دوست داشتم تورو ریمیکس دانلود آهنگ mp3 رد دادی دیگه دانلود آهنگ mp3 رد دادی عماد طالب زاده ریمیکس دانلود اهنگ mp3 تب داری داری هذیون میگی ریمیکس دانلود ریمیکس اهنگ mp3 رد دادی طالب زاده آهنگ mp3 رد دادی دیگه از چشم منم افتادی ریمیکس دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو