loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ mp3 بابک قاسمی نشدم نشد,    ریمیکس اهنگ mp3 نشدم نشد,    دانلود اهنگ mp3 نشدم نشد اخم نکن,    اهنگ mp3

حسین بازدید : 39 سه شنبه 01 بهمن 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 بابک قاسمی نشدم نشد
,    ریمیکس اهنگ mp3 نشدم نشد
,    دانلود اهنگ mp3 نشدم نشد اخم نکن
,    اهنگ mp3 نشدم نشد اخم نکن این دیوونه میمونه به پات
,    دانلود آهنگ mp3 نشدم نشد اخم نکن این دیوونه میمونه به پات همیشه
,    متن اهنگ mp3 نشدم نشد بابک قاسمی
,    دانلود اهنگ mp3 مجنونم و بدجوری چشمات کار دستم داده
,    اهنگ mp3 های بابک قاسمی
,    دانلود اهنگ mp3 داغونم نکن بیا عاشقم باش همیشه
,    دانلود آهنگ
,   

 

متن آهنگ نشدم نشد بابک قاسمی

نشدم نشد اخم نکن این دیوونه می مونه به پات همیشه
داغونم نکن بیا عاشقم باش همیشه
مجنونم و بد جوری چشمات کار دستم داده چطور دلت میاد که برم
من دلم قرصه به موت و تو عشقمی می دونی که چند روزه منتظرم
همین الان که داره نبضم میزنه به یاد توئه که دارم قلبم میزنه
عشقت واسه چشای تو قید همه رو میزنه
می میرم واسه یه لحظه دیدن تو ای وای وای
از عطر روی پیرهن تو عاشق شدم از اون روزی که تو رو دیدمت

دانلود آهنگ بابک قاسمی نشدم نشد

نشدم نشد اخم نکن این دیوونه می مونه به پات همیشه
داغونم نکن بیا عاشقم باش همیشه
مجنونم و بد جوری چشمات کار دستم داده چطور دلت میاد که برم
من دلم قرصه به موت و تو عشقمی می دونی که چند روزه منتظرم
همین الان که داره نبضم میزنه به یاد توئه که دارم قلبم میزنه
عشقت واسه چشای تو قید همه رو میزنه
می میرم واسه یه لحظه دیدن تو ای وای وای
از عطر روی پیرهن تو عاشق شدم از اون روزی که تو رو دیدمت

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 بابک قاسمی نشدم نشد ریمیکس اهنگ mp3 نشدم نشد دانلود اهنگ mp3 نشدم نشد اخم نکن اهنگ mp3 نشدم نشد اخم نکن این دیوونه میمونه به پات دانلود آهنگ mp3 نشدم نشد اخم نکن این دیوونه میمونه به پات همیشه متن اهنگ mp3 نشدم نشد بابک قاسمی دانلود اهنگ mp3 مجنونم و بدجوری چشمات کار دستم داده اهنگ mp3 های بابک قاسمی دانلود اهنگ mp3 داغونم نکن بیا عاشقم باش همیشه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو