loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ mp3 پویا بیاتی پر از تنهایی ام,    دانلود آهنگ mp3 جای تو خالی پویا بیاتی با کیفیت 320,    متن آهنگ mp3 جای تو خالی پویا بیاتی,  

حسین بازدید : 135 دوشنبه 30 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 پویا بیاتی پر از تنهایی ام
,    دانلود آهنگ mp3 جای تو خالی پویا بیاتی با کیفیت 320
,    متن آهنگ mp3 جای تو خالی پویا بیاتی
,    پرازتنهاییم ای کاش بودی که داره زندگیم ازدست میره
,    پویابیاتی لب دریا
,    دارم میمیرم از دیوونه حالی
,    وقتی که جای تو خالی باشه تو خونه
,    پر از تنهاییم ای کاش بودی که داره زندگیم
,    دانلود اهنگ mp3 الان همه هستن ولی جای تو خالی سلطان داداشم سجاد صافی
,    Download music pouya bayati
,   

متن آهنگ پویا بیاتی بنام جای تو خالی


پر از تنهایی ام ای کاش بودی
که داره زندگیم از دست میره
یه آهنگی گذاشتم که می دونم
اگه گوشش کنی گریه ت می گیره

صدام از گریه ی دیشب گرفته
دارم می میرم از دیوونه حالی


با اشکام باز مهمونی گرفتم
همه چی هست فقط جای تو خالی

دارم دنبال عکسامون می گردم
همونا که لب دریا گرفتیم
اگه ما سهم همدیگه نبودیم
چرا توی دل هم جا گرفتیم


تکست آهنگ پویا بیاتی به نام جای تو خالی


چه معصومانه افتادی تو این عکس
چه لبخند نجیبی رو لباته
تو می خندی و من گریه م گرفته
چقدر این خونه تشنه ی صداته

تو یادت رفته وقتی گریه دارم
برای اشکای من شونه باشی


تو یادت رفته باید خونه باشی
باید پیش من دیوونه باشی

نگو خونه بگو دیوارِ بی در
که سر تا پاشُ خاموشی گرفته
مگه من توی تقدیرت نبودم
شاید دنیا فراموشی گرفته

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 پویا بیاتی پر از تنهایی ام دانلود آهنگ mp3 جای تو خالی پویا بیاتی با کیفیت 320 متن آهنگ mp3 جای تو خالی پویا بیاتی پرازتنهاییم ای کاش بودی که داره زندگیم ازدست میره پویابیاتی لب دریا دارم میمیرم از دیوونه حالی وقتی که جای تو خالی باشه تو خونه پر از تنهاییم ای کاش بودی که داره زندگیم دانلود اهنگ mp3 الان همه هستن ولی جای تو خالی سلطان داداشم سجاد صافی Download music pouya bayati
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو