loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی پر از تنهاییم ای کاش بودی,    متن آهنگ mp3 جای تو خالی پویا بیاتی,    پر از تنهاییم ای کاش بودی که داره زندگیم,  

حسین بازدید : 177 دوشنبه 30 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی پر از تنهاییم ای کاش بودی
,    متن آهنگ mp3 جای تو خالی پویا بیاتی
,    پر از تنهاییم ای کاش بودی که داره زندگیم
,    وقتی که جای تو خالی باشه تو خونه
,    دارم میمیرم از دیوونه حالی
,    دانلود اهنگ mp3 الان همه هستن ولی جای تو خالی سلطان داداشم سجاد صافی
,    پویابیاتی لب دریا
,    پر از تنهایی ام
,    دانلود رایگان آهنگ mp3 پر از تنهاییم ای کاش بودی
,    Download music pouya bayati
,   

 

متن موزیک جای تو خالی پویا بیاتی

پر از تنهاییم ای کاش بودی

که داره زندگیم از دست میره

یه آهنگی گذاشتم که میدونم

اگه گوشش کنی گریت میگیره

صدام از گریه ی دیشب گرفته

چه بارونی چه احساسی چه حالی

با اشکام باز مهمونی گرفتم

همه چی هست فقط جای تو خالی

دارم دنبال عکسامون میگردم

همونا که لب دریا گرفتیم

اگه ما سهم هم دیگه نبودیم

چرا توی دل هم جا گرفتیم؟

چه معصومانه افتادی تو این عکس

چه لبخند نجیبی رو لباته

تو میخندی و من گریم گرفته

چقدر این خونه تشنه ی صداته

تو یادت رفته وقتی گریه دارم

برای اشکای من شونه باشی

تو یادت رفته باید خونه باشی

باید پیش منه دیوونه باشی

نگو خونه بگو دیوار بی در

که سرتا پاشو خاموشی گرفته

مگه من توی تقدیرت نبودم

شاید دنیا فراموشی گرفته

http://helenmusic.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی 320







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی پر از تنهاییم ای کاش بودی متن آهنگ mp3 جای تو خالی پویا بیاتی پر از تنهاییم ای کاش بودی که داره زندگیم وقتی که جای تو خالی باشه تو خونه دارم میمیرم از دیوونه حالی دانلود اهنگ mp3 الان همه هستن ولی جای تو خالی سلطان داداشم سجاد صافی پویابیاتی لب دریا پر از تنهایی ام دانلود رایگان آهنگ mp3 پر از تنهاییم ای کاش بودی Download music pouya bayati
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو