loading...

آهنگ گلچین

,    متن اهنگ مجتبی صابری,    متن اهنگ ترکی مسعود صابری,    متن آهنگ مسعود صابری شب آروم,    متن آهنگ جدید علی صابری,    متن

حسین بازدید : 95 جمعه 27 دی 1398


,    متن اهنگ مجتبی صابری
,    متن اهنگ ترکی مسعود صابری
,    متن آهنگ مسعود صابری شب آروم
,    متن آهنگ جدید علی صابری
,    متن اهنگ شاد دکتر صابری
,    متن آهنگ مو فرفری مسعود صابری
,    اهنگ مسعود صابری دلبر
,    متن فول آلبوم مسعود صابری
,    اهنگ جدید مسعود صابری من
,    متن آهنگ
,   

متن آهنگ شب آروم مسعود صابری

تو کجای این شبی بهت صدام نمیرسه
حتی بارون بباره به گریه هام نمیرسه
چند تا پاییز و شمردم به بهارت برسم
نفسی نمی مونه دیگه کنارت برسم

شب آروم دل آروم لب خندون سهم تو
چشم بی خواب دل بی تاب زیر بارون سهم من
شب آروم دل آروم لب خندون سهم تو
چشم بی خواب دل بی تاب زیر بارون سهم من

دانلود آهنگ مسعود صابری شب آروم

پرسه های عاشقونه لب دریا سهم تو
قده صحرا خاطراتت مونده اینجا سهم من
بزار زندگی به پای دل دیوونه بره
عطر تو نباید از هوای این خونه بره

شب آروم دل آروم لب خندون سهم تو
چشم بی خواب دل بی تاب زیر بارون سهم من
شب آروم دل آروم لب خندون سهم تو
چشم بی خواب دل بی تاب زیر بارون سهم من
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

شب آروم دل آروم دکتر مسعود صابری

 

 

پخش آنلاین







برچسب ها متن اهنگ مجتبی صابری متن اهنگ ترکی مسعود صابری متن آهنگ مسعود صابری شب آروم متن آهنگ جدید علی صابری متن اهنگ شاد دکتر صابری متن آهنگ مو فرفری مسعود صابری اهنگ مسعود صابری دلبر متن فول آلبوم مسعود صابری اهنگ جدید مسعود صابری من متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو