loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ mp3 محلی روزگار روزگار بامن چه کردی,    آهنگ mp3 روزگار روزگار,    دانلود اهنگ mp3 روزگار روزگار یه عمری با تو ساختم,    دا

حسین بازدید : 51 شنبه 30 آذر 1398


,    دانلود اهنگ mp3 محلی روزگار روزگار بامن چه کردی
,    آهنگ mp3 روزگار روزگار
,    دانلود اهنگ mp3 روزگار روزگار یه عمری با تو ساختم
,    دانلود اهنگ mp3 اوف به تو ای روزگار
,    اهنگ mp3 مرتضی جوان روزگار
,    دانلود اهنگ mp3 مرتضی جوان
,    آهنگ mp3 روزگار روزگار یه عمری با تو ساختم
,    دانلود آهنگ mp3 روزگار روزگار
,    اهنگ mp3 روزگار ای روزگار با من چه کردی
,    Download Ahang Mahali

نگاه بکن به چشمام به خاطر تو خیسن
نامه ی آخرم رو با اشکام مینویسم
نامه ی آخرم رو با اشکام مینویسم
دیواری از درد و غم رو قلب من تو ساختی
دل منو شکوندی با بی وفایی رفتی
دل منو شکوندی با بی وفایی رفتی
افت به تو ای روزگار با قلب من چه کردی
از دست تو بنالم یا از درد نامردی
از دست تو بنالم یا از درد نامردی

🎼 آهنگ مرتضی جوان روزگار 🎼

روزگار روزگار یه عمری با تو ساختم
مردی و نامردی رو با تو بودم شناختم
آتش زدی به قلبم آتیش بگیری از غم
تمام زندگیمو کردی تو درد و ماتم
افت به تو ای روزگار با قلب من چه کردی
از دست تو بنالم یا از درد نامردی
از دست تو بنالم یا از درد نامردی

 

http://100music.ir/







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 محلی روزگار روزگار بامن چه کردی آهنگ mp3 روزگار روزگار دانلود اهنگ mp3 روزگار روزگار یه عمری با تو ساختم دانلود اهنگ mp3 اوف به تو ای روزگار اهنگ mp3 مرتضی جوان روزگار دانلود اهنگ mp3 مرتضی جوان آهنگ mp3 روزگار روزگار یه عمری با تو ساختم دانلود آهنگ mp3 روزگار روزگار اهنگ mp3 روزگار ای روزگار با من چه کردی Download Ahang Mahali
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو