loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ رامین پرستش,    دانلود اهنگ رامین پرستش لحظه سخته رفتن,    رامین پرستش خداحافظ,    دانلود آهنگ mp3 کریز

حسین بازدید : 127 دوشنبه 25 آذر 1398


,   
,    دانلود اهنگ رامین پرستش
,    دانلود اهنگ رامین پرستش لحظه سخته رفتن
,    رامین پرستش خداحافظ
,    دانلود آهنگ mp3 کریزی من از رامین پرستش
,    فول البوم رامین پرستش
,    دانلود آهنگهای رامین
,   

http://nakaaman.ir/2420/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%84%D8%AD%D8%B8%D9%87-%D8%B3%D8%AE%D8%AA-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%B4-2.html

 

لحظه سخت رفتن دل دیگه طاقت نداره

 اون دیگه یاری نداره که بخواد واسش بباره

لحظه سخت رفتن دل دیگه طاقت نداره

 اون دیگه یاری نداره که بخواد واسش بباره

آهنگ لحظه سخت رفتن رامین پرستش

دکلمه

برو عزیز بسلامت.. دل من طاقت نداره

اشک رو تو چشمات ببینه 

نگران من نباش گلم

حالا که گرفتن تو رو از من

من دیگه میرم که بمیرم

آهنگ لحظه سخت رفتن رامین پرستش

 تو نرو من میمیرم میدونم طاقت ندارم

من دیگه تورو ندارم دست توی دستات بذارم

لالالا لالالالا  لالالا لالالالا  لالا لالا

خداحافظ  خداحافظ  چشم من همش به راهه

تا تو برگردی عزیزم ولی این همش یه خوابه

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ رامین پرستش دانلود اهنگ رامین پرستش لحظه سخته رفتن رامین پرستش خداحافظ دانلود آهنگ mp3 کریزی من از رامین پرستش فول البوم رامین پرستش دانلود آهنگهای رامین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو