loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ Mp3 این ترانه یه دنیا حرف باهاش,    از این چشمای یخ کرده دنیا حرف میباره دلم مغرورتر از اونه بگه خیلی دوستت داره,    د

حسین بازدید : 545 شنبه 23 آذر 1398


,   
,    دانلود اهنگ Mp3 این ترانه یه دنیا حرف باهاش
,    از این چشمای یخ کرده دنیا حرف میباره دلم مغرورتر از اونه بگه خیلی دوستت داره
,    دانلود اهنگ Mp3 یک دنیا حرف و یک خیابان پر از دلتنگی
,    دانلود آهنگ Mp3 یک دنیا حرف و یک خیابان دلتنگی
,    دانلود آهنگ Mp3 یک دنیا حرف و یک خیابان پر از دلتنگی
,    دانلود آهنگ
,   

https://www.bibakmusic.com/17639/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%DB%8C%D8%BA%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%AD%D8%B1%D9%81.html

 

متن آهنگ یه دنیا حرف از مهدی یغمایی

داره دق میکنه از دوریِ تو این دلِ تنگ
تو رو عاشق میکنم بیخودی با خودت نجنگ
درِ خونه رو نبستم شاید از راه برسی
وقتشه بیای به داد هر دوی ما برسی

Vaghteshe Biay Be Dade Hardoye Ma Beresi

تو دلم یه دنیا حرف
یه دنیا حرفِ گفتنی
اما هیچی نمیگم
تا تو یه حرفی بزنی

Ta To Ye Harfi Bezani

تو دلم یه دنیا حرف
یه دنیا حرفِ گفتنی
اما هیچی نمیگم
تا تو یه حرفی بزنی

Ta To Ye Harfi Bezani

نمی تونم برم از عشق تو ساده بگذرم
از تویی که عشقت از سرم زیاده بگذرم
وقتشه با تو عوض شه سرنوشت ِ قصه مون
خودتُ به خونه ی آرزوهامون برسون

ترانه آهنگ یه دنیا حرف از مهدی یغمایی

تو دلم یه دنیا حرف
یه دنیا حرفِ گفتنی
اما هیچی نمیگم
تا تو یه حرفی بزنی

Ta To Ye Harfi Bezani

تو دلم یه دنیا حرف
یه دنیا حرفِ گفتنی
اما هیچی نمیگم
تا تو یه حرفی بزنی

Ta To Ye Harfi Bezani

داره دق میکنه از دوریِ تو این دلِ تنگ
تو رو عاشق میکنم بیخودی با خودت نجنگ
درِ خونه رو نبستم شاید از راه برسی
وقتشه بیای به داد هر دوی ما برسی

Vaghteshe Biay Be Dade Hardoye Ma Beresi

تو دلم یه دنیا حرف
یه دنیا حرفِ گفتنی
اما هیچی نمیگم
تا تو یه حرفی بزنی

Ta To Ye Harfi Bezani

تو دلم یه دنیا حرف
یه دنیا حرفِ گفتنی
اما هیچی نمیگم
تا تو یه حرفی بزنی

Ta To Ye Harfi Bezani







برچسب ها دانلود اهنگ Mp3 این ترانه یه دنیا حرف باهاش از این چشمای یخ کرده دنیا حرف میباره دلم مغرورتر از اونه بگه خیلی دوستت داره دانلود اهنگ Mp3 یک دنیا حرف و یک خیابان پر از دلتنگی دانلود آهنگ Mp3 یک دنیا حرف و یک خیابان دلتنگی دانلود آهنگ Mp3 یک دنیا حرف و یک خیابان پر از دلتنگی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو