loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ سهیل رحمانی نه دیگه,    دانلود اهنگ نه نگو نه دیگه به من ریمیکس,    دانلود آهنگ نه نگو نه دیگه به من که میگیره قلب من,    د

حسین بازدید : 29 پنجشنبه 14 آذر 1398


,    دانلود اهنگ سهیل رحمانی نه دیگه
,    دانلود اهنگ نه نگو نه دیگه به من ریمیکس
,    دانلود آهنگ نه نگو نه دیگه به من که میگیره قلب من
,    دانلود اهنگ سهیل رحمانی نه نگو نه دیگه به من
,    آهنگهای سهیل رحمانی
,    دانلود آهنگ نه نگو نه دیگه به من با صدای میعاد
,    دانلود اهنگ دست خودم نیست از سهیل رحمانی و میعاد
,    اهنگ های سهیل رحمانی
,    دانلود آهنگهای سهیل رحمانی
,   
,   

https://javan-music.com/soheil-rahmani-daste-khodam-nist/

متن آهنگ سهیل رحمانی دست خودم نیست

♪♫♪♫♪♫
نه ♪ نگو نه دیگه ♪ به من … !!  ♪♪
که ♪ میگیره قلب من … !!  ♪♪
با تو ♪ آروم میشم ♪♪
من … !  ♪♪
دلمو ♪ میدم به تو  ♪♪
باشه ♪ پیش قلب تو … !  ♪♪
تا بمونی پیشم ! ♪♪
تو … !!  ♪♪
همونی ♪ که تا ازت …  ! ♪♪
یه ♪ حرفی میاد وسط  ♪♪
دل ♪ من میلزه  … ♪♪
واسه ♪ بودنت کنار من … !  ♪♪
اگه ♪ جونمم بدم به خدا میارزه ♪♪
دست خودم نیست تورو میبینم ♪ ببین … !  ♪♪
دل ♪ تو دلم نیست گشتم ♪ این دنیارو !!  ♪♪
مثل ♪ تو هم نیست ♪ توی چشم ♪ من ببین … !  ♪♪
عشق ♪ تو کم نیست عشق تو ♪ کم نیست !! ♪♪
دست ♪ خودم نیست تورو ♪ میبینم ببین … !  ♪♪
دل ♪ تو دلم نیست گشتم ♪ این دنیارو ♪♪
مثل ♪ تو هم نیست توی چشم ♪ من ببین … !! ♪♪
عشق ♪ تو کم نیست عشق تو ♪ کم نیست … !! ♪♪

♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫

به ♪ کی بگم که چقدر ♪ عاشق تو شدم … ؟؟ ♪♪
بی تو ♪ میمیرم ـو خودت هم اینو ♪ خوب میدونی … !! ♪♪
دل ♪ من با تو آروم میگیره ♪ فقط !  ♪♪
نمیشه ♪ دل کند ازت نگو ♪ نمیدونی … ! ♪♪
دست ♪ خودم نیست تورو میبینم ♪ ببین … !  ♪♪
دل ♪ تو دلم نیست گشتم ♪ این دنیارو !!  ♪♪
مثل ♪ تو هم نیست ♪ توی چشم ♪ من ببین … !  ♪♪
عشق ♪ تو کم نیست عشق تو ♪ کم نیست !! ♪♪
دست ♪ خودم نیست تورو ♪ میبینم ببین … !  ♪♪
دل ♪ تو دلم نیست گشتم ♪ این دنیارو ♪♪
مثل ♪ تو هم نیست توی چشم ♪ من ببین … !! ♪♪
عشق ♪ تو کم نیست عشق تو ♪ کم نیست … !! ♪♪

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ سهیل رحمانی نه دیگه دانلود اهنگ نه نگو نه دیگه به من ریمیکس دانلود آهنگ نه نگو نه دیگه به من که میگیره قلب من دانلود اهنگ سهیل رحمانی نه نگو نه دیگه به من آهنگهای سهیل رحمانی دانلود آهنگ نه نگو نه دیگه به من با صدای میعاد دانلود اهنگ دست خودم نیست از سهیل رحمانی و میعاد اهنگ های سهیل رحمانی دانلود آهنگهای سهیل رحمانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو