loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ بسه دیگه چقدر میخوای,    دانلود اهنگهای قدیمی علی اصحابی,    دانلود آهنگ دست خودت نیست از علی اصحابی,    اهنگ دست خودت نیست

حسین بازدید : 35 پنجشنبه 14 آذر 1398

,    دانلود اهنگ بسه دیگه چقدر میخوای
,    دانلود اهنگهای قدیمی علی اصحابی
,    دانلود آهنگ دست خودت نیست از علی اصحابی
,    اهنگ دست خودت نیست میدونم اصحابی
,    قصه ی مارو هرکسی میخونه میگه شاعرم
,    دانلود بهترین آهنگ علی اصحابی
,    دانلود اهنگ علی اصحابی
,    دانلود آهنگ ایران علی اصحابی با کیفیت 320
,    دانلود تک اهنگهای علی اصحابی
,   

وقتی که تنهایی میاد فکر میکنم

که بیکسم ترانه ها میسوزنو

بریده میشه نفسم

ثانیه ها نمیگذرن هیچ موقع فردا نمیاد

دلم میگه زندگی رو با این همه درد نمیخواد

بسه آخه چقدر میخوای منو به بازی بگیری

کاشکی که راحتم کنی بگی الهی بمیری

بی رحمی عادتت شده دسته خودت نیست میدونم

متن شعر و ترانه علي اصحابي بنام دست خودت نيست مي دونم

آخر یه روز میری و من تو حسرت تو میمونم

دسته خودت نیست میدونم

لعنت به اون دل سیاه

نفرین به این بخت بدم

سیاه شده روز و شبم

اسیرو در بدر شدم

قصه ی مارو هرکسی میخونه میگه شاعره

واسه نوشتنه دروغ دستاش همیشه حاضره

بسه آخه چقدر میخوای منو به بازی بگیری

کاشکی که راحتم کنی بگی الهی بمیری

بی رحمی عادتت شده دسته خودت نیست میدونم

آخر یه روز میری و من تو حسرت تو میمونم

بسه آخه چقدر میخای منو به بازی بگیری

کاشکی که راحتم کنی بگی الاهی بمیری

بی رحمی عادتت شده دسته خودت نیست میدونم

آخر یه روز میریو من تو حسرت تو میمونم

 

https://newsong.ir

دانلود آهنگ با کیفیت خوب







برچسب ها دانلود اهنگ بسه دیگه چقدر میخوای دانلود اهنگهای قدیمی علی اصحابی دانلود آهنگ دست خودت نیست از علی اصحابی اهنگ دست خودت نیست میدونم اصحابی قصه ی مارو هرکسی میخونه میگه شاعرم دانلود بهترین آهنگ علی اصحابی دانلود اهنگ علی اصحابی دانلود آهنگ ایران علی اصحابی با کیفیت 320 دانلود تک اهنگهای علی اصحابی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو