loading...

آهنگ گلچین

,    متن اهنگ سینا قویدل رابطه,    دانلود اهنگ سینا قویدل پاییز,    دانلود اهنگ سینا قویدل دلداده,    دانلود اهنگ رابطه سینا قویدل, &nb

حسین بازدید : 31 یکشنبه 10 آذر 1398

,    متن اهنگ سینا قویدل رابطه
,    دانلود اهنگ سینا قویدل پاییز
,    دانلود اهنگ سینا قویدل دلداده
,    دانلود اهنگ رابطه سینا قویدل
,    سینا قویدل اقیانوس
,    اهنگ سینا قویدل اقیانوس
,    دانلود اهنگ سینا قویدل ای جان
,    دانلود آهنگ های سینا قویدل
,    اهنگ دلداده سینا قویدل
,   
,   

این رابطه انگار تمومه واسه تو، گفتم دوست دارم
گفتی تمومش کن حرفهای شوخیتو، گفتی بیا برگرد
این راه بن بست روف گفتم که میمیرم
گفتی همینیه که هست راحت ترم بی تو

تموم عمر شوخی نیست تنهایی سر کردم روزهامو شب کردم
تو حتی یکبارم ازم نخواستی به رابطه برگردم، دلم تنگه واست
دیوونه فکری بکن واسم از زندگی فقط تو رو خواستم
آخرش باختم شعر حرفهاتو ساختم

این رابطه انگار واسه تو بازی بود اما دلم بازم راضی به باز بود
مقصر تو نیستی الان که پر دردم باید خودم فکر اینجاشو میکردم

تموم عمر شوخی نیست تنهایی سر کردم روزهامو شب کردم
تو حتی یکبارم ازم نخواستی به رابطه برگردم، دلم تنگه واست
دیوونه فکری بکن واسم از زندگی فقط تو رو خواستم
آخرش باختم شعر حرفهاتو ساختم

https://ahaang.com/







برچسب ها متن اهنگ سینا قویدل رابطه دانلود اهنگ سینا قویدل پاییز دانلود اهنگ سینا قویدل دلداده دانلود اهنگ رابطه سینا قویدل سینا قویدل اقیانوس اهنگ سینا قویدل اقیانوس دانلود اهنگ سینا قویدل ای جان دانلود آهنگ های سینا قویدل اهنگ دلداده سینا قویدل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو