loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ دیگه فریادرسی نیست,    دانلود آهنگ تو دلم فریاد و فریادرسی نیست,    دانلود آهنگ تنگنا فریدون فروغی با کیفیت 320, 

حسین بازدید : 13 یکشنبه 10 آذر 1398


,   
,    دانلود آهنگ دیگه فریادرسی نیست
,    دانلود آهنگ تو دلم فریاد و فریادرسی نیست
,    دانلود آهنگ تنگنا فریدون فروغی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ دیگه دل باکسی نیست پانیدا
,    دانلود اهنگ گریه نکن فریدون فروغی
,    متن آهنگ تنگنا از فریدون فروغی
,    دانلود آهنگهای فریدون فروغی
,    دانلود اهنگ فریدون فروغی تنگنا ویکی صدا
,    دانلود آهنگ فریدون فروغی قوزک پا
,   

http://muzicir.com

♫♫ دلم از خیلی روزا با کسی نیست
تو دلم فریاد و فریادرسی نیست
شدم اون هرزه گیاهی که گلاش
پرپر دستای خار و خسی نیست
دیگه دل با کسی نیست
دیگه فریادرسی نیست
آسمون ابری شده
دیگه خار و خسی نیست
بارون از ابرا سبک تر می پره
هر کسی سر به سوی خودش داره
مثل لاک پشت تو خودم قایم شدم
دیگه هیچ کس دلمو نمی بره
دیگه دل با کسی نیست
دیگه فریادرسی نیست
آسمون ابری شده
دیگه خار و خسی نیست
ماهی از پاشوره بیرون افتاده
شاپرکها پراشون زخمی شده
نکنه تو گله بره هامون
گذر گرگ بیابون افتاده
دیگه دل با کسی نیست
دیگه فریادرسی نیست
آسمون ابری شده
دیگه خار و خسی نیست
♫♫

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 4:52 - 2.78 MB







برچسب ها دانلود آهنگ دیگه فریادرسی نیست دانلود آهنگ تو دلم فریاد و فریادرسی نیست دانلود آهنگ تنگنا فریدون فروغی با کیفیت 320 دانلود آهنگ دیگه دل باکسی نیست پانیدا دانلود اهنگ گریه نکن فریدون فروغی متن آهنگ تنگنا از فریدون فروغی دانلود آهنگهای فریدون فروغی دانلود اهنگ فریدون فروغی تنگنا ویکی صدا دانلود آهنگ فریدون فروغی قوزک پا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو