loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ ریمیکس بی قراره دلم اروم نداره,    دانلود اهنگ بی قراره دلم بی تو اروم نداره,    دانلود ریمیکس بد کردی به دلم,    متن اهنگ

حسین بازدید : 23 شنبه 09 آذر 1398


,    دانلود اهنگ ریمیکس بی قراره دلم اروم نداره
,    دانلود اهنگ بی قراره دلم بی تو اروم نداره
,    دانلود ریمیکس بد کردی به دلم
,    متن اهنگ بی قراره دلم بی تو اروم نداره
,    بی قراره دلم آروم نداره دلم
,    دانلود آهنگ بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
,    دانلود اهنگ بد کردی به دلم
,    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بد کردی به دلم
,    بی قراره دلم بی تو آروم نداره
,   

متن آهنگ برداشت رفت از محسن ابراهیم زاده :

♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫

امشب یه غم تو دلمه که باز اصلا ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صب بباره
هر کی یه روز اومد توی دل من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بودو برداشت رفت
بی قراره دلم بی تو آروم نداره نگم برات هوای شهر وقتی که نیستی حس و حال نداره یه بیماره
رفتی واسم خوشی ساعتی شد عشقت واسه من چه قیمتی شد
چقد بعد رفتنت به این دلم بی حرمتی شد …
بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
هر چی دیدم بت خندیدم هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه
نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه
بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
هر چی دیدم بت خندیدم هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه
نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه
امشب یه غم تو دلمه که باز اصلا ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صب بباره
هر کی یه روز اومد توی دل من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بودو برداشت رفت

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫  NEXT1.IR  ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

باز یه آتیشه دلم معرفت حالیشه دلم وقتی که نیستی پیشم یه دیوونه و روانی میشه دلم
باز یه فریاده دلم از رو بوم افتاده دلم باز یه دیوونه و خیابون و یه بیداد دلم
بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
هر چی دیدم بت خندیدم هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه
نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه
بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
هر چی دیدم بت خندیدم هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه
نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه
امشب یه غم تو دلمه که باز اصلا ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صب بباره
هر کی یه روز اومد توی دل من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بودو برداشت رفت

♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫

 

 

 

 

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download

 








برچسب ها دانلود اهنگ ریمیکس بی قراره دلم اروم نداره دانلود اهنگ بی قراره دلم بی تو اروم نداره دانلود ریمیکس بد کردی به دلم متن اهنگ بی قراره دلم بی تو اروم نداره بی قراره دلم آروم نداره دلم دانلود آهنگ بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم دانلود اهنگ بد کردی به دلم دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بد کردی به دلم بی قراره دلم بی تو آروم نداره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو