loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ علی لهراسبی غصه,    دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی معجزه,    دانلود آهنگ سلام علی لهراسبی,    دانلود اهنگ شاد از علی لهراسبی,

حسین بازدید : 25 یکشنبه 03 آذر 1398


,    دانلود آهنگ علی لهراسبی غصه
,    دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی معجزه
,    دانلود آهنگ سلام علی لهراسبی
,    دانلود اهنگ شاد از علی لهراسبی
,    دانلود اهنگ پرواز از علی لهراسبی
,    دانلود اهنگ علی لهراسبی مطمئنم
,    دانلود اهنگ بیقرار از علی لهراسبی
,    دانلود آهنگ تنهایی علی لهراسبی
,    دانلود آهنگ علی لهراسبی ساعت 8
,   

http://tabamusic.com/علی-لهراسبی-قصه

قصه اینه دست ما نیست یه نفر از ما دوتا باید فدا شه ساکتم چون دستای ما بیصدا باید جدا شه
توی چشمام اضطرابه تو فقط میدونی من حالم خرابه چی میپرسی تو که میدونی سوال بی جوابه
سنگینه این غم رو دلم بعد تو عاشق نمیشم شب خونه کرده تو دلم کاشکی میشد باشی پیشم
فردامو امشب بیصدا میسپارم دست تقدیر داره صدامو میبره این بغض بی رحمو نفس گیر
این راه طولانی ببین خط پایانی نداره قلبم از امشب خالیه تا قیامت بیقراره
هر کس که میپرسه ازت تو بگو تقصیر من بود من بی گناهم مثل تو جرم ما عاشق شدن بود

دانلود آهنگ علی لهراسبی قصه

مثل روزه مطمئنم اینکه خوشبختیتو میبینم به زودی من که رفتم فکر کن از اول کنار من نبودی
خاطراتت موندگاره قلب پاک تو که تقصیری نداره نازنینم بعد من میتونی عاشق شی دوباره
سنگینه این غم رو دلم بعد تو عاشق نمیشم شب خونه کرده تو دلم کاشکی میشد باشی پیشم
فردامو امشب بیصدا میسپارم دست تقدیر داره صدامو میبره این بغض بی رحمو نفس گیر
این راه طولانی ببین خط پایانی نداره قلبم از امشب خالیه تا قیامت بیقراره
هر کس که میپرسه ازت تو بگو تقصیر من بود من بی گناهم مثل تو جرم ما عاشق شدن بود

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ علی لهراسبی غصه دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی معجزه دانلود آهنگ سلام علی لهراسبی دانلود اهنگ شاد از علی لهراسبی دانلود اهنگ پرواز از علی لهراسبی دانلود اهنگ علی لهراسبی مطمئنم دانلود اهنگ بیقرار از علی لهراسبی دانلود آهنگ تنهایی علی لهراسبی دانلود آهنگ علی لهراسبی ساعت 8
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو