loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ تموم زندگیمو میدم نبینم غمتو,    دانلود اهنگ عرفان محمدی تو تموم دنیامی,    دانلود اهنگ داستانی شده قلب من ناف,    آهنگ داس

حسین بازدید : 103 جمعه 24 آبان 1398


,    دانلود اهنگ تموم زندگیمو میدم نبینم غمتو
,    دانلود اهنگ عرفان محمدی تو تموم دنیامی
,    دانلود اهنگ داستانی شده قلب من ناف
,    آهنگ داستانی شده قلب
,    اهنگ جدید عرفان محمدی تو تموم دنیامی
,    اهنگ های عرفان محمدی
,    دانلود آهنگ تو تموم دنیامی از مهدی عسگری
,    تو تموم رویامی همونی که میخوامی
,    دانلود آهنگ تموم دنیامی همون که میخوامی
,   

https://nicmusic.net/1397/01/to-tamame-donyami/

داستانی شده قلب و ناز کردن تو

اگه مکیخوایی بری برو خونم گردن تو

تموم زندگیمو میدم نبینم غمتو

حاظرم برات بمیرم نبینم غمتو

تو تموم دنیامی همونی که میخوامی

میمیرم بشکنه قلبت

هر جا بری من میام از خدا اینو میخوام

غم نیاد هیچ موقع سمتت

تو تموم دنیامی همونی که میخوامی

میمیرم بشکنه قلبت

هر جا بری من میام از خدا اینو میخوام

غم نیاد هیچ موقع سمتت

♫♫♫

چرا غمگین میزنه ساز دلت بخند واشه دلت

غم دنیا رو بزارش کنار اشک نشینه رو چشم خوشگلت

بهند واشه دلت

تو تموم دنیامی همونی که میخوامی

میمیرم بشکنه قلبت

هر جا بری من میام از خدا اینو میخوام

غم نیاد هیچ موقع سمتت

تو تموم دنیامی همونی که میخوامی

میمیرم بشکنه قلبت

هر جا بری من میام از خدا اینو میخوام

غم نیاد هیچ موقع سمتت

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ تموم زندگیمو میدم نبینم غمتو دانلود اهنگ عرفان محمدی تو تموم دنیامی دانلود اهنگ داستانی شده قلب من ناف آهنگ داستانی شده قلب اهنگ جدید عرفان محمدی تو تموم دنیامی اهنگ های عرفان محمدی دانلود آهنگ تو تموم دنیامی از مهدی عسگری تو تموم رویامی همونی که میخوامی دانلود آهنگ تموم دنیامی همون که میخوامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو