loading...

آهنگ گلچین

اومدم به دیدنت زیبای من پیش تو اینجا پیش تو اینجا چجوری بهت بگم دوست دارم تو عشقمی تنها عشقمی تنها جان جان میدونی میدونی جونمو پات میدم جان جان میدونی میدونی شدی دنیای من ♫♫♫ برام عشقی نفسی واسه

حسین بازدید : 16 شنبه 18 آبان 1398

اومدم به دیدنت زیبای من پیش تو اینجا پیش تو اینجا

چجوری بهت بگم دوست دارم تو عشقمی تنها عشقمی تنها

جان جان میدونی میدونی جونمو پات میدم

جان جان میدونی میدونی شدی دنیای من

♫♫♫

برام عشقی نفسی واسه عمرم تو بسی

بذار همه بدونن عشقمی نه یک هوسی

برام عشقی نفسی واسه عمرم تو بسی

 

https://nicmusic.net/1398/07/jan-jan-2-2/

بذار همه بدونن عشقمی نه یک هوسی

منم برات میمیرم به عشق تو اسیرم

فدای اون چشای خوشگلت میشم به ولا

جان جان میدونی میدونی جونمو پات میدم

جان جان میدونی میدونی شدی دنیای من

جان جان میدونی میدونی جونمو پات میدم

جان جان میدونی میدونی شدی دنیای من

♫♫♫

جان جان میدونی میدونی جونمو پات میدم

جان جان میدونی میدونی شدی دنیای من

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید حسین ثانی و افشین آذری جان جان لینک مستقیم دانلود آهنگ حسین ثانی و افشین آذری جان جان دانلود آهنگ حسین ثانی و افشین آذری جان جان با کیفیت 320 کد پیشواز حسین ثانی و افشین آذری جان جان همراه اول کد پیشواز حسین ثانی و افشین آذری جان جان ایرانسل متن و شعر آهنگ حسین ثانی و افشین آذری جان جان دانلود ریمیکس حسین ثانی و افشین آذری جان جان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو