loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ میثم ابراهیمی چی شد عاشق شدم,    دانلود اهنگ واسه خودمم عجیبه چیشد عاشق شدم,    دانلود آهنگ واسه خودمم عجیبه میثم ابرا

حسین بازدید : 22 پنجشنبه 16 آبان 1398


,   
,    دانلود اهنگ میثم ابراهیمی چی شد عاشق شدم
,    دانلود اهنگ واسه خودمم عجیبه چیشد عاشق شدم
,    دانلود آهنگ واسه خودمم عجیبه میثم ابراهیمی ریمیکس
,    دانلود اهنگ یه دندم
,    دانلود اهنگ اخه همه میدونن یه دندم ریمیکس
,    اهنگ همه میدونن یه دندم ریمیکس
,    اهنگ واسه خودمم عجیبه ریمیکس
,    اهنگ واسه خودمم عجیبه چرا عاشق شدم ریمیکس
,    دانلود اهنگ همه میدونن یه دندم ریمیکس
,   
,   

http://tabamusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85%DB%8C-%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D9%85/

متن آهنگ یه دندم میثم ابراهیمی

واسه خودمم عجیبه چی شد عاشق شدم رفتی توی قلبم همه شوکه شدن
واسه خودمم عجیبه چرا عاشق شدم چی شد این جوری شد رفتی تو دلم
آخه همه می دونن یه دندم ولی واسه تو که من می خندم
کسی به چشات نمیاد شرمندم
عاشقونه بیا بگیر دو تا دستامو تو بی بهونه بیا بخون از چشام حرفامو
خوش رنگه چشات می میرم برات دلبری نکن آخ من به فدات
عاشقونه بیا بگیر دو تا دستامو تو بی بهونه بیا بخون از چشام حرفامو
خوش رنگه چشات می میرم برات دلبری نکن آخ من به فدات

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی یه دندم

بدون قد من و بمون پیشم نرو بزار همه ببینن پیش هم ماها رو
آخه همه می دونن یه دندم ولی واسه تو که من می خندم
کسی به چشات نمیاد شرمندم
عاشقونه بیا بگیر دو تا دستامو تو بی بهونه بیا بخون از چشام حرفامو
خوش رنگه چشات می میرم برات دلبری نکن آخ من به فدات
عاشقونه بیا بگیر دو تا دستامو تو بی بهونه بیا بخون از چشام حرفامو
خوش رنگه چشات می میرم برات دلبری نکن آخ من به فدات

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ میثم ابراهیمی چی شد عاشق شدم دانلود اهنگ واسه خودمم عجیبه چیشد عاشق شدم دانلود آهنگ واسه خودمم عجیبه میثم ابراهیمی ریمیکس دانلود اهنگ یه دندم دانلود اهنگ اخه همه میدونن یه دندم ریمیکس اهنگ همه میدونن یه دندم ریمیکس اهنگ واسه خودمم عجیبه ریمیکس اهنگ واسه خودمم عجیبه چرا عاشق شدم ریمیکس دانلود اهنگ همه میدونن یه دندم ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو