loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ من از این شهر میرم,    دانلود آهنگ من از این شهر میرم شهری که به ظاهر آشنا زیاده,    اهنگ من از این شهر میرم ابی,    دانلود

حسین بازدید : 19 پنجشنبه 16 آبان 1398


,    دانلود آهنگ من از این شهر میرم
,    دانلود آهنگ من از این شهر میرم شهری که به ظاهر آشنا زیاده
,    اهنگ من از این شهر میرم ابی
,    دانلود اهنگ من از این شهر میرم شهری که ستاره
,    دانلود اهنگ میرم از این شهر امیرعلی
,    من از این شهر میرم شهری که ستاره هاش خاموشه معشوق عاشقش رو میفروشه
,    دانلود اهنگ من ازاین شهر میرم امیرعلی
,    متن آهنگ من از این شهر میرم
,    من از اين شهر ميرم شهري كه ستاره هاش خاموشن
,   
,   

 

چند وقتکه برات اهمیت نداره گریه های من
خلوت شبات دیگه شده غریبه با صدای من

زندگی تو از آرزو و حال و روز من جداست
حالا که تو شدی یه آدم غریب و سرد و بی هواس

من از این شهر میرم شهری که ستاره هاش خاموش
معشوق عاشقش رو می فروشه به هیچ و پوچ زندگی

من از این شهر میرم شهری که به ظاهر آشنا زیاده

اما تو نمی دونی درداتو تو تنهایی به کی بگی

خسته از عروسک ها تو لباس آدم ها
تنها و بی صدا گم میشم تو جاده ها میرم, بی خداحافظی

بی امید بی هوا میرم از هوای تو جدا
دنبال ستاره ها به سمت نا کجا ,میرم بی خداحافظی

اون که عاشق تو بود از ته دلش منم
اما این روزا بودن و نبودنم فرقی نداره واسه تو

رنگ شب شدی یادت رفته نور

هر چراغ روشنی حتی از راه دور , پرت می کنه هواستو

من از این شهر میرم شهری که گذشته ها مو پوشونده
خاطرات خوبمون جا مونده

تو تموم کوچه ها , من از این شهر میرم

تو بمون و آدمای بی سایه عاشقانه های بی پایه , تو فکر موندنم نباش

من از این شهر میرم شهری که ستاره هاش خاموشه

معشوق عاشقش رو می فروشه , به هیچ و پوچ زندگی
من از این شهر میرم شهری که به ظاهر آشنا زیاده
اما تو نمی دونی درداتو تو تنهایی به کی بگی

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

jenabmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ من از این شهر میرم دانلود آهنگ من از این شهر میرم شهری که به ظاهر آشنا زیاده اهنگ من از این شهر میرم ابی دانلود اهنگ من از این شهر میرم شهری که ستاره دانلود اهنگ میرم از این شهر امیرعلی من از این شهر میرم شهری که ستاره هاش خاموشه معشوق عاشقش رو میفروشه دانلود اهنگ من ازاین شهر میرم امیرعلی متن آهنگ من از این شهر میرم من از اين شهر ميرم شهري كه ستاره هاش خاموشن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو