loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ میثم ابراهیمی ضربان قلبت,    دانلود اهنگ نفسای گرمت ضربان قلبت,    دانلود اهنگ میثم ابراهیمی خواب,    دانلود اهنگ میثم ابرا

حسین بازدید : 87 چهارشنبه 15 آبان 1398


,    دانلود اهنگ میثم ابراهیمی ضربان قلبت
,    دانلود اهنگ نفسای گرمت ضربان قلبت
,    دانلود اهنگ میثم ابراهیمی خواب
,    دانلود اهنگ میثم ابراهیمی واسه تو
,    میثم ابراهیمی نفس عمیق ریمیکس
,    میثم ابراهیمی نفسمی تو
,    دانلود آهنگ نفس عمیق میثم ابراهیمی
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی یه جور خاص
,    دانلود اهنگ میثم ابراهیمی بگو منم عاشق توام
,   
,   

متن آهنگ نفس عمیق میثم ابراهیمی

نفس عمیق بکش مثل خودم بگو که منم عشق توام
یه جوری نگام کن بریزه دلم هم نفسم عزیز دلم
داره آروم تو سرم صدات میاد دلم از خدا فقط خودتو میخواد
یه نفس از عشق تو توی دلم کم نکنی عاشقتم
بارون شبونه چقدر عاشقونه هوای تاریک و برق چشات
نفسای گرمت ضربان قلبت منو برده باز تو هوات
بارون شبونه مارو میکشونه پای عاشق بازی توی دل هم
یکی و دارم پیش خودم دیگه که تموم زندگیمه

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی نفس عمیق

نفس عمیق بکش دست منو بگیر توی دستت هیج جا نرو
ببین چقدر داغه دستای من حس میکنی یا نه عزیز دلم
از همه چی خاطره ساختی برام نمیتونم از فکر چشاش درام
تو خود آرامشی واسه دلم میدونی میخوام باشی کنار دلم
بارون شبونه چقدر عاشقونه هوای تاریک و برق چشات
نفسای گرمت ضربان قلبت منو برده باز تو هوات
بارون شبونه مارو میکشونه پای عاشق بازی توی دل هم
یکی و دارم پیش خودم دیگه که تموم زندگیمه
بارون شبونه بارون شبونه بارون شبونه بارون شبونه
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

نفس عمیق بکش مث خودم بگو که منم عشق توام میثم ابراهیمی

 

 

http://tabamusic.com/میثم-ابراهیمی-نفس-عمیق







برچسب ها دانلود اهنگ میثم ابراهیمی ضربان قلبت دانلود اهنگ نفسای گرمت ضربان قلبت دانلود اهنگ میثم ابراهیمی خواب دانلود اهنگ میثم ابراهیمی واسه تو میثم ابراهیمی نفس عمیق ریمیکس میثم ابراهیمی نفسمی تو دانلود آهنگ نفس عمیق میثم ابراهیمی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی یه جور خاص دانلود اهنگ میثم ابراهیمی بگو منم عاشق توام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو