loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ آخرین نفسامه و بی تو از مازیار فلاحی,    دانلود آهنگ آخرین نفس مازیار فلاحی ورژن قدیم,    مازیار فلاحی آخرین نفس, 

حسین بازدید : 73 سه شنبه 14 آبان 1398


,   
,    دانلود آهنگ آخرین نفسامه و بی تو از مازیار فلاحی
,    دانلود آهنگ آخرین نفس مازیار فلاحی ورژن قدیم
,    مازیار فلاحی آخرین نفس
,    دانلود آهنگ آخرین نفس مازیار فلاحی ورژن جدید
,    دانلود اهنگ اخرین نفس باران
,    دانلود آهنگ آخرین نفس سامان جلیلی
,    متن آخرین نفس مازیار فلاحی
,    مازیار فلاحی قلب یخی
,    آهنگ آخرین نفس حامد زمانی
,   
,   

http://www.patugh.ir

تــو نگو که خیال محاله – رفتنت واسه این دل تنها
یه سوال ِ بی جواب ِ مث خواب ِ یه عذاب ِ

نمیدونی چه تیره و تاره – حال قلبی که از تــو و دوریت
بی قراره بی قراره نگو دیره که نمیره

آخرین نفسام ِ و بی تــو – دارم حس میکنم که میمیرم
لااقل بزار این دم آخر – از چشات همه چی رو بگیرم

توی ِ لحظه ی خسته ی دلخوشی
که توی بی نفسی من و می کشی…

کاش بهم دل خستم و پس بدی – یا به قلب یخی تــو نفس بدی
.
همه باورم و ترسم از اینه – که بیاد روبروم و بشینه
غم و درد چشام و ببینه – بگه حال و روالش همینه

گاهی می گذرم از همه دوریم – مثل قایقی از دل دریا
که یه لحظه چشاتــو ببندی
یه لحظه چشاتــو ببندی

بخندی
بخندی

آخرین نفسام ِ و بی تــو – دارم حس میکنم که میمیرم
لااقل بزار این دم آخر – از چشات همه چی رو بگیرم

توی ِ لحظه ی خسته ی دلخوشی
که توی بی نفسی من و می کشی

کاش بهم دل خستم و پس بدی – یا به قلب یخی تــو نفس بدی

به قلب یخی تــو نفس بدی







برچسب ها دانلود آهنگ آخرین نفسامه و بی تو از مازیار فلاحی دانلود آهنگ آخرین نفس مازیار فلاحی ورژن قدیم مازیار فلاحی آخرین نفس دانلود آهنگ آخرین نفس مازیار فلاحی ورژن جدید دانلود اهنگ اخرین نفس باران دانلود آهنگ آخرین نفس سامان جلیلی متن آخرین نفس مازیار فلاحی مازیار فلاحی قلب یخی آهنگ آخرین نفس حامد زمانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو