loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ بی تو نمیتونم از مهدی آذر,    دانلود آهنگ جدید مهدی آذر به نام تنهایی,    تمام اهنگ های مهدی اذر,    دانلود آهنگ مهدی آذر ه

حسین بازدید : 174 سه شنبه 14 آبان 1398



,    دانلود اهنگ بی تو نمیتونم از مهدی آذر
,    دانلود آهنگ جدید مهدی آذر به نام تنهایی
,    تمام اهنگ های مهدی اذر
,    دانلود آهنگ مهدی آذر هنوز به یادته
,    مهدی اذر تنهایی
,    آهنگ جدیدمهدی آذر
,    بیوگرافی مهدی آذر خواننده
,    دانلود آهنگ جدید مسعود جهانی و مهدی آذر
,    اهنگ مهدی آذر هنوز به یادته

https://www.balmusic.ir/

متن آهنگ بی تو نمیتونم از مهدی آذر
نمیخوام کسی جز تو به دله من سر بزنه
واسه دوباره دیدنت دل داره پرپر میزنه
داره خاطره هامون منو دیونم میکنه
ببین عمر چشامو باز داره اشکام کم میکنه

باید برگردم هرجورشده پیدا کنم چشماتو
من بی تو میمیرم اما جون میگیرم باتو
تا دوباره برنگردی تو این خونه نمیمونم
من بی تو نمیتونم آره بی تونمیتونم

تکست آهنگ بی تو نمیتونم از مهدی آذر



هنوز هر جا که میرم روی لبهام اسمه توه
منو بی تو نمیبینن روی اسمم به اسم توه
هنوز هر جا که میرم همه میپرسن حالت رو
چجوری دلت اومد بگی که از پیشم برو

باید برگردم هرجورشده پیدا کنم چشماتو
من بی تو میمیرم اما جون میگیرم باتو
تا دوباره برنگردی تو این خونه نمیمونم
من بی تو نمیتونم آره بی تونمیتونم







برچسب ها دانلود اهنگ بی تو نمیتونم از مهدی آذر دانلود آهنگ جدید مهدی آذر به نام تنهایی تمام اهنگ های مهدی اذر دانلود آهنگ مهدی آذر هنوز به یادته مهدی اذر تنهایی آهنگ جدیدمهدی آذر بیوگرافی مهدی آذر خواننده دانلود آهنگ جدید مسعود جهانی و مهدی آذر اهنگ مهدی آذر هنوز به یادته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو