loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ گرشا رضایی مگه نگفتم از پا میفتم,    دانلود آهنگ گرشا رضایی حقمه,    دانلود آهنگ گرشا رضایی دنیامی,    دانلود آهنگ گرشا رضا

حسین بازدید : 21 دوشنبه 13 آبان 1398


,    دانلود آهنگ گرشا رضایی مگه نگفتم از پا میفتم
,    دانلود آهنگ گرشا رضایی حقمه
,    دانلود آهنگ گرشا رضایی دنیامی
,    دانلود آهنگ گرشا رضایی دنیامی با لینک مستقیم
,    دانلود اهنگ اشتباه بود خواستنت گرشا رضایی
,    دانلود اهنگ گرشا رضایی مگه نگفتم
,    دانلود اهنگ من که بجز خوبی ازت چیزی نگفتم
,    دانلود آهنگ گرشا رضایی عشقم
,    جدیدترین آهنگ گرشا رضایی

https://www.darvishmusic.com/29587/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D8%B4%D8%A7-%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%DA%AF%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%81%D8%AA%D9%85.html

متن آهنگ جدید گرشا رضایی مگه نگفتم

مگه نگفتم از پا میفتم اون روزی که ببینم دارم از چشات میفتم
میبینی رد میشی دلیله درد میشی من که به جز خوبی ازت چیزی نگفتم

یه دلخوشی نذاشتی تویه قلبه من داره یادت میره اسممو کم کم

اشتباه بود خواستنت عطرشو داره پیرهنت منه دیوونه رو باش میمیرم از ندیدنت
وای از دست دلم کم که نشکسته دلم منو نمیبینی نمیدونم به چی دلبسته دلم

شعر آهنگ جدید گرشا رضایی مگه نگفتم

یه پل نذاشتی بمونه واسه برگشتن یه دلخوشی نذاشتی تویه قلبه من
داره یادت میره اسممو کم کم نکنه مردم

مگه نگفتم از پا میفتم اون روزی که ببینم دارم از چشات میفتم

اشتباه بود خواستنت عطرشو داره پیرهنت منه دیوونه رو باش
وای از دست دلم کم که نشکسته دلم منو نمیبینی نمیدونم

اشتباه بود خواستنت عطرشو داره پیرهنت منه دیوونه رو باش میمیرم از ندیدنت
وای از دست دلم کم که نشکسته دلم منو نمیبینی نمیدونم به چی دلبسته دلم







برچسب ها دانلود آهنگ گرشا رضایی مگه نگفتم از پا میفتم دانلود آهنگ گرشا رضایی حقمه دانلود آهنگ گرشا رضایی دنیامی دانلود آهنگ گرشا رضایی دنیامی با لینک مستقیم دانلود اهنگ اشتباه بود خواستنت گرشا رضایی دانلود اهنگ گرشا رضایی مگه نگفتم دانلود اهنگ من که بجز خوبی ازت چیزی نگفتم دانلود آهنگ گرشا رضایی عشقم جدیدترین آهنگ گرشا رضایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو