loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ دور نشو از من نگیر این ارامشو,    نه نمیشه زانیار ورژن جدید,    متن اهنگ نه نمیشه,    دانلود آهنگ خیالم

حسین بازدید : 15 دوشنبه 13 آبان 1398


,   
,    دانلود اهنگ دور نشو از من نگیر این ارامشو
,    نه نمیشه زانیار ورژن جدید
,    متن اهنگ نه نمیشه
,    دانلود آهنگ خیالم راحت بود ازت زانیار
,    اهنگ نه نمیشه پرهام
,    اهنگ واسه تو میمیرم دستاتو میگیرم از من دور نشو اروم نمیگیرم
,    دانلود آهنگ واسه تو میمیرم دستاتو میگیرم از من دور نشو آروم نمیگیرم
,    دانلود اهنگ نه نمیشه امیر علی
,    اهنگ دستاتو میگیرم از من دور نشو
,   
,   
,   
,   

https://www.jenabmusic.com/43799/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B2%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%86%D9%87-%D9%86%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87.html

متن آهنگ جدید زانیار خسروی نه نمیشه

دور نشو از من نگیر این آرامشو ول کنم دستاتو میمیرم
میخواستم تو رو هر روز پیشم ببینم تو بری دلشوره میگیرم

نمیشه کنار بیام با تنهاییام با یه قلب داغون این روزا
نمیشه فکرم نره به سمته حرفات به خاطراتمون این روزا

نه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت
نه نمیشه با هر کی باشم دلم با توئه تا همیشه

نه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت
نه نمیشه با هر کی باشم دلم با توئه تا همیشه

شعر آهنگ جدید زانیار خسروی نه نمیشه

تمومه لحظه هامو گذاشتن به پای تو

غرقه رویا شدم به هوای تو عاشقت می مونم منو باور کن

بدون که برای من بست نیست این خیاله تو

یه شهرو میگردم دنبال تو بعد تو داغونم منو باور کن

نه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت
نه نمیشه با هر کی باشم دلم با توئه تا همیشه

نه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت
نه نمیشه با هر کی باشم دلم با توئه تا همیشه

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ دور نشو از من نگیر این ارامشو نه نمیشه زانیار ورژن جدید متن اهنگ نه نمیشه دانلود آهنگ خیالم راحت بود ازت زانیار اهنگ نه نمیشه پرهام اهنگ واسه تو میمیرم دستاتو میگیرم از من دور نشو اروم نمیگیرم دانلود آهنگ واسه تو میمیرم دستاتو میگیرم از من دور نشو آروم نمیگیرم دانلود اهنگ نه نمیشه امیر علی اهنگ دستاتو میگیرم از من دور نشو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو