loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام با من بمون خیلی وقته تو خیالم آرزوی تو رو دارم بدون تو نمی تونم یه جورایی بی قرارم بی قرارم تو که نیستی دیگه دارم کم میارم آرزویی غیر بودن توی قلب تو ندارم با من ب

حسین بازدید : 29 یکشنبه 12 آبان 1398

متن آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام با من بمون

خیلی وقته تو خیالم آرزوی تو رو دارم

بدون تو نمی تونم یه جورایی بی قرارم

بی قرارم تو که نیستی دیگه دارم کم میارم

آرزویی غیر بودن توی قلب تو ندارم

با من بمون که عاشقم

تو منو دوست داری خیلی خوبه حالم

تا آخرش کنارتم می دونی رویایی غیر این ندارم

با من بمون که عاشقم

تو منو دوست داری خیلی خوبه حالم

 

تا آخرش کنارتم می دونی رویایی غیر این ندارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام با من بمون

♫♫♫♫♫♫

من به عشقم مطمئنم نبوده هیچکس توی ذهنم

روی اسمت شدم حساس هر جا باشی دلم اونجاست

دلم اونجاست که آزادی هرجا هستی هرجا شادی

فقط اونی که می خوادت  نگهش دار توی یادت

با من بمون که عاشقم

تو منو دوست داری خیلی خوبه حالم

تا آخرش کنارتم می دونی رویایی غیر این ندارم

با من بمون که عاشقم

تو منو دوست داری خیلی خوبه حالم

تا آخرش کنارتم می دونی رویایی غیر این ندارم

http://pop-music.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ مسعود سعیدی با من بمون تنهام نذار دانلود اهنگ باور نکردی رفتی عشق منو نخواستی دانلود اهنگ مسعود سعیدی آهنگ سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من دانلود اهنگ سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من دیگه نمیتونم من بدون تو بمونم سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من دیگه نمیتونم من بدون تو بمونم باور نکردی رفتی عشق منو نخواستی دانلود اهنگ مسعود سعیدی برات دانلود آهنگ مسعود سعیدی خاطره بازی دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی دوست دارم دانلود آهنگ مسعود سعیدی با تو خوشبختم دانلود آهنگ فقط با تو خوشبختم از امین دانلود اهنگ با تو من حس میکنم خوشبختم دانلود آهنگ با تو من حس میکنم خوشبختم تو بودی که عشقو یادم دادی با تو خوشبختم با تو.... این حال خوبو به تو مدیونم دانلود اهنگ من با تو خوشبختم هرجای این عالم با تو خوشبختم با تو این حال خوب و به تو مدیونم دانلود آهنگ فقط با تو خوشبختم تویی بانوی این خونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو