loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ بی تو فردام هیچه هیچه,    متن آهنگ بی صداتر مهدی جهانی,    دانلود آهنگ بی صداتر از مهدی جهانی,    یک شب بی صداتر از همیشه ه

حسین بازدید : 31 جمعه 10 آبان 1398


,    دانلود آهنگ بی تو فردام هیچه هیچه
,    متن آهنگ بی صداتر مهدی جهانی
,    دانلود آهنگ بی صداتر از مهدی جهانی
,    یک شب بی صداتر از همیشه همه را ترک خواهم کرد
,    دانلود اهنگ مهدی جهانی بهترین دقیقه ها
,    آهنگ بی قرار مهدی احمدوند
,   
,   

http://www.havadarmusic.com/15750/song-mehdi-jahani-bi-sedatar.html

کاشکی این دلخوشیارو
هیچوقت از دلم نگیری
من به امید تو زنده ام
هیچ جور از دلم نمیری

 


 


ترانه و موزیک : مهدی جهانی


متن آهنگ مهدی جهانی بنام بی صداتر


کاشکی این دلخوشیارو
هیچوقت از دلم نگیری
من به امید تو زنده ام
هیچ جور از دلم نمیری


وقتی که دیدم تورو انگار
دل تنهام زیرو رو شد
تنگ غصه هام ترک خورد
داشتن تو آرزو شد؟؟؟؟


کاشکی این دلخوشیارو
هیچوقت از دلم نگیری
دلم هر روز بی قرارتر
لبام هر روز بی صدا تر


بعضی وقتا تورو می خوام
حتی از مجنون فرارتر
دلم از عشق تو گیجه
تو سرم صدات می پیچه


زندگیم رنگی نداره
بی تو فردام هیچ هیچه
کاش نگاه مهربونت
تا همیشه سوی من بود


تکست آهنگ مهدی جهانی بنام بی صداتر


واسه پرواز دل من
چشم تو سکوی من بود
درد این روزای بی تو
با تو شیرین می شه آخر


نمیدونم به چه علت
تو منو نداری باور
کاشکی این دلخوشیارو
هیچوقت از دلم نگیری


دلم هر روز بی قرارتر
لبام هر روز بی صدا تر
بعضی وقتا تورو می خوام
حتی از مجنون فرارتر


دلم از عشق تو گیجه
تو سرم صدات می پیچه
زندگیم رنگی نداره
بی تو فردام هیچ هیچه


کاشکی این دلخوشیارو
هیچوقت از دلم نگیری
دلم هر روز بی قرارتر
لبام هر روز بی صدا تر


بعضی وقتا تورو می خوام
حتی از مجنون فرارتر
دلم از عشق تو گیجه
تو سرم صدات می پیچه


زندگیم رنگی نداره
بی تو فردام هیچ هیچه







برچسب ها دانلود آهنگ بی تو فردام هیچه هیچه متن آهنگ بی صداتر مهدی جهانی دانلود آهنگ بی صداتر از مهدی جهانی یک شب بی صداتر از همیشه همه را ترک خواهم کرد دانلود اهنگ مهدی جهانی بهترین دقیقه ها آهنگ بی قرار مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو