loading...

آهنگ گلچین

X کد پیشواز جدید 98 X کد آوای انتظار ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون X کد آوای انتظار ایرانسل

حسین بازدید : 19 سه شنبه 07 آبان 1398
X کد پیشواز جدید 98 X کد آوای انتظار ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون X کد آوای انتظار ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز همراه اول X کد پیشواز X کد پیشواز جدید - ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون X کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون - سایت پیشواز من X کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون جدید X کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 X کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون X کد پیشواز ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون به همراه متن X کد پیشواز ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون

 

روی ِ تن ِ سردم چیکه چیکه بارون میباره
انگاری که با تو دارم
میشم عاشق دوباره
چقدر حس ِ خوبی به تو دارم امشب عشق ِ من
اگه تورو میخوام دست ِ خودم
 نیست آخه دوست دارم
دلم میخواد آروم تو رو زیر ِ بارون تو بغلم بگیرم و ببوسمت
چشامو ببندم حلقه کنم
 دستامو دور ِ تنت
دلم میخواد آروم تو رو زیر ِ بارون تو بغلم بگیرم و ببوسمت
چشامو ببندم حلقه کنم
 دستامو دور ِ تنت
.
.

 

.
خیلی دارم عادت میکنم به بودن ِ کنارت
میدونی که من از ته دلم
 امشب.میخوامت
نمیزارم عشقم ثانیه هام با تو تموم شه
کجا توی ِ دنیا کسی مثل ِ تو
 میتونه باشه
دلم میخواد آروم تو رو زیر ِ بارون تو بغلم بگیرم و ببوسمت
چشامو ببندم حلقه کنم
 دستامو دور ِ تنت
دلم میخواد آروم تو رو زیر ِ بارون تو بغلم بگیرم و ببوسمت
چشامو ببندم حلقه کنم
 دستامو دور ِ تنت

 

 

 کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره







برچسب ها کد پیشواز جدید 98 کد آوای انتظار ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون کد آوای انتظار ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون پخش انلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول کد پیشواز کد پیشواز جدید ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون جدید کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون کد پیشواز ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون به همراه متن کد پیشواز ایرانسل ناصر زینعلی زیر بارون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو