loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ امام رضا من اومدم,    دانلود اهنگ امام رضا قربون کبوترات محمدحسین پویانفر,    دانلود آهنگ امام رضا قربون کبوترات یه نگاهی,  &nbs

حسین بازدید : 19 سه شنبه 07 آبان 1398


,    دانلود اهنگ امام رضا من اومدم
,    دانلود اهنگ امام رضا قربون کبوترات محمدحسین پویانفر
,    دانلود آهنگ امام رضا قربون کبوترات یه نگاهی
,    دانلود آهنگ امام رضا قربون کبوترات پویانفر
,    نماهنگ امام رضا قربون کبوترات پویانفر
,    امام رضا قربون کبوترات از پویانفر
,    دانلود نماهنگ امام رضا قربون کبوترات پویانفر
,    دانلود مداحی امام رضا قربون کبوترات پویانفر
,    خبر دارم از همه دل میبری دلای شکسته رو خوب میخری
,   
,   

امام رضا قربون کبوترات؛ یه نگاهی هم بکن به زیر پات ●♪♫
من اومدم پیشِ تو زانو زدم… ●♪♫
خودمم خوب میدونم چقدر بدم! ●♪♫
خبر دارم از همه دل می بری… ●♪♫
دل های شکسته رو خوب میخری… ●♪♫


قرارمی صاحب اختیارمی؛ واسه من همین بسه کنارمی ●♪♫
میخوام بگم که تویی پناهِ من ●♪♫
کرمت بیشتره از گناه من… ●♪♫
بذار تا یه دلِ سیر نگاهت کنم؛ اومدم از ته دل صدات کنم ●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

محمد حسین پویانفر امام رضا قربون کبوترات

https://music-fa.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ امام رضا من اومدم دانلود اهنگ امام رضا قربون کبوترات محمدحسین پویانفر دانلود آهنگ امام رضا قربون کبوترات یه نگاهی دانلود آهنگ امام رضا قربون کبوترات پویانفر نماهنگ امام رضا قربون کبوترات پویانفر امام رضا قربون کبوترات از پویانفر دانلود نماهنگ امام رضا قربون کبوترات پویانفر دانلود مداحی امام رضا قربون کبوترات پویانفر خبر دارم از همه دل میبری دلای شکسته رو خوب میخری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو