loading...

آهنگ گلچین

میری سفر بروخدا نگهدار منو با این زندگی تنها بگذارتنگه دلم از دست این زمونه کجا برم با بغض عاشقونهدارم مثل شمع اب میشم ذره ذره من اب میشمیه روز میای میبینی دیگه نیستم فنا شدمhttp://musickordi.com میر

حسین بازدید : 31 شنبه 04 آبان 1398

میری سفر بروخدا نگهدار منو با این زندگی تنها بگذار
تنگه دلم از دست این زمونه کجا برم با بغض عاشقونه
دارم مثل شمع اب میشم ذره ذره من اب میشم
یه روز میای میبینی دیگه نیستم فنا شدم
دانلود آهنگ میری سفر از محمد امین غلامیاری

http://musickordi.com

میری سفر بروخدا نگهدار منو با این زندگی تنها بگذار
تنگه دلم از دست این زمونه کجا برم با بغض عاشقونه
دارم مثل شمع اب میشم ذره ذره من اب میشم
یه روز میای میبینی دیگه نیستم فنا شدم
دانلود آهنگ میری سفر از محمد امین غلامیاری







برچسب ها دانلود آهنگ امین غلامیاری میری سفر دانلود موزیک ویدیو میری سفر غلامیاری اهنگ میری سفر برو خدا نگهدار محمد امین غلامیاری اهنگ داری میری سفر دانلود آهنگ های غمگین غلامیاری دانلود آهنگ میری سفر برو خدا نگهدار حمید فلاح دانلود اهنگ میری سفر داوود ایمانی امین غلام یاری میری سفر دانلود آهنگ میری سفر برو خدا نگهدار داوود ایمانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو